جمعه ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۱
۰ نفر

کمتر از چند ساعت پس از توضیح بهاره رهنما درباره ماجرای اعتراض به فعالیت یک عکاس در اجرای نمایش «دیگری»، یک بازیگر دیگر وارد معرکه حاشیه‌سازی شد و در نشست خبری سریال «زیر پای مادر» به خبرنگاران حاضر در نشست توهین و بی‌احترامی کرد.

به گزارش همشهري، درحالي‌كه پيش از اين كمتر پيش آمده در‌ماه مبارك رمضان حاشيه‌ها بر فضاي هنري سايه بيفكنند اما خبرهاي پيرامون 2 بازيگر زن در روزهاي پاياني هفته باعث شد دوباره خاطره برخوردهاي ليلا حاتمي و ماني حقيقي با خبرنگاران در اذهان زنده شود. ماجراي دوم هفته گذشته را البته بهناز جعفري رقم زد كه حدود يك ساعت پس از آغاز نشست به عوامل زير پاي مادر پيوست و در همان بدو ورود در پاسخ به پرسشي درباره شباهت‌هاي احتمالي سريال با آثار مسعود كيميايي، سؤال را «تقصير جامعه منتقدان و مردم» انداخت كه «به‌دليل ناآگاهي و تنبل بودن همه‌‌چيز را گردن ديگران مي‌اندازند.»

او كه به‌نظر ناراحت و عصباني مي‌رسيد، در بهت و حيرت حاضران در سالن كوچك محل برگزاري نشست خطاب به خبرنگاران گفت: «هيچ بارشناخت و تحليلي در شماها وجود ندارد. يعني افرادي هستيد كه پيش‌پاافتاده‌ترين سؤال‌ها را براي به چالش كشاندن ما كه يك‌سال زحمت كشيديم نداريد و يكسري سؤال كسالت‌آور داريد.» او در بخشي از سخنانش خبرنگاران و منتقدان را به بي‌سواد بودن متهم كرد و گفت: «الگوي شماها كساني مثل مسعود فراستي هستند.»

جعفري كه بدون توجه به جو ملتهب سالن از حرف زدن دست نمي‌كشيد، يكي از خبرنگاران را «آقاي خمار» خطاب كرد و گفت: «مثل اينكه يك چيزي انداختي بالا!» هر چند لحظاتي بعد عذرخواهي كرد و ادامه داد: «اين از بي‌سوادي شماست. فقط بلديد بگوييد ما هستيم. حتي براي خودتان هم سؤال نداريد و به‌عنوان كارمند وقت خود را مي‌گذرانيد.»

او در پاسخ به خبرنگاري كه گفته بود «اگر همين خبرنگاران نبودند، شما الان جعفري نبوديد!» گفت: «مي‌خواهم نباشند 100سال!»
پس از اين ماجراها و در شرايطي كه بهرنگ توفيقي كارگردان، زينب تقوايي تهيه‌كننده و ديگر عوامل زير پاي مادر سعي در آرام كردن فضا داشتند، جعفري با حالتي عصباني جلسه را ترك كرد و خبرنگاران رسانه‌هاي رسمي هم از نشست بيرون رفتند. اندكي بعد، مدير روابط عمومي سريال در فضاي مجازي اعلام كرد در احترام به اهالي رسانه و اعتراض به آنچه در نشست خبري گذشته، از سمت خود كناره‌گيري كرده است.

نكته عجيب ماجرا اما ورود سرزده رامبد جوان به اين حاشيه‌سازي بود. مجري خندوانه با انتشار صداي خود توهيني ديگر خطاب به اهالي رسانه كرد و گفت: «همانقدر كه تعداد قابل توجهي از بازيگران ما بي‌سوادند، تعداد قابل توجهي از خبرنگارهاي ما هم بي‌سوادند... واقعيتش اين است كه من هم گاهي اصلا بدم نمي‌آيد چيزهاي درشت ناخوشايندي ارائه دهم كه باعث سوزش بعضي جاهاي حساس آن عزيزان شود... ولي نمي‌كنم اين كار را!»

  • نشان همجنسگرايان روي لباس خانم بازيگر

بهاره رهنما كه توهين به عكاس چادري را سر اجراي نمايش «ديگري» در تالار سمندريان تماشاخانه ايرانشهر رد كرده بود، حالا با حاشيه‌اي ديگر دست به گريبان شده است. در تصاويري كه از اجراي عمومي ديگري منتشر شده، نشان همجنسگرايان روي لباس رهنما آشكارا به چشم مي‌خورد.

کد خبر 373323

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha