مردان مسلح که با شناسایی خانواده‌ای سرشناس، پسر ۲۰ساله آنها را گروگان گرفته بودند پیش از اینکه مبلغ درخواستی‌شان را تعیین کنند، به دام افتادند.

 روز چهارشنبه، مأموران پليس شهرستان فارياب استان كرمان در جريان ربوده شدن پسري 20ساله از سوي 2مرد مسلح قرار گرفتند. بررسي‌ها نشان مي‌داد آدم‌ربايي در نزديكي محل زندگي جوان 20ساله رخ‌داده و آدم‌ربايان پس از سد كردن راه او، با تهديد اسلحه وي را سوار خودروي سواري كرده و متواري شده‌اند.

آدم‌ربايان ساعتي بعد در نخستين تماس خود با خانواده گروگان به آنها گفتند كه پسرشان را ربوده‌اند و اگر مي‌خواهند او را زنده ببينند بايد خواسته‌شان را عملي كنند. در چنين شرايطي، خانواده گروگان ماجرا را به پليس گزارش كرد و كارآگاهان براي نجات پسر جوان وارد عمل شدند.

درحالي‌كه آدم‌ربايان هنوز مبلغ درخواستي خود را به خانواده گروگان اعلام نكرده بودند، كارآگاهان توانستند با بررسي‌هاي اطلاعاتي مخفيگاه آنها را در فارياب شناسايي و آنجا را محاصره كنند. به اين ترتيب درحالي‌كه زمان زيادي از گروگانگيري نگذشته بود، عمليات ضربتي پليس آغاز و آنها توانستند با دستگيري 2گروگانگير مسلح، جوان ربوده شده را آزاد كنند. دادخدا سالاري، دادستان كرمان با بيان اين خبر به همشهري گفت:

متهمان اعتراف كردند كه با توجه به وضعيت مالي خانواده گروگان، از قبل او را شناسايي كرده و به قصد اخاذي دست به ربودن جوان 20ساله زده بودند اما قبل از اينكه بتوانند خواسته‌شان را مطرح كنند دستگير شدند. به گفته وي، از متهمان يك قبضه سلاح جنگي كشف شد و تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 373331

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha