همشهری آنلاین: فرماندار ویژه شهرستان ری با تاکید بر اینکه اقدام تروریستی داعش در حرم عبدالعظیم یک شایعه بی اساس است افزود: در این موضوع برگزار کنندگان مراسم شب قدر در حرم نیز تدبیر لازم را نکردند و بر اساس یک شایعه عجولانه اقداماتی را کردند که تذکرات لازم داده شد.

شاه عبدالعظیم

به گزارش ايسنا، هدایت الله جمالی پور در اين باره گفت: مردم به شایعات توجه نکنند. بی تردید در سطح شهرستان ری امنیت کامل برقرار است و مراسم شبهای قدر نیز در حرم عبدالعظیم الحسنی (ع) با تدابیر لازم امنیتی برگزار می شود و فرماندار و سایر اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در این مراسم از نزدیک برقراری نظم و امنیت مراسم را رصد می کنند.

وی افزود: ارگان های ذیربط از جمله اداره اطلاعات در حال پیگیری برای کشف منشاء پیدایش شایعات بی اساسی است که در شب پنجشنبه و در جریان برگزاری مراسم شب قدر آرامش مردم ری و زوار را به هم ریخت.

وی در مورد خبری که در شبکه های اجتماعی مبنی بر شنیده شدن صدای تیراندازی در ری منتشر شده است نیز گفت: این خبر اصلا صحت ندارد و شب پنجشنبه نه تیری شلیک شده و نه صدای غیر معمولی به گوش رسیده است. درخصوص پخش این شایعات بی اساس نیز تعدادی در ری دستگیر شده‌اند.

جمالی‌پور تاکید کرد: دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی پس از حصول اطمینان از اینکه هیچ نکته مشکوکی که مردم را تهدید کند، وجود ندارد، بلافاصله اقدام به کشف منبع شایعات کردند و در این باره چندین نفر بازداشت شده و تحت بازجویی قرار دارند.

معاون استاندار تهران از مردم خواست تا توجهی به شایعات بی اساس نکرده و آرامش خود را حفظ کنند و اطمینان داشته باشند که همه دستگاها امنیتی و اطلاعاتی همیشه در کنارشان هستند لذا شهرستان ری در امنیت کامل است.

کد خبر 373386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha