شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
۰ نفر

تصادف کامیون و یک خودروی روآ باعث ترافیک در اتوبان آزادگان شد و همین باعث شد راننده خشمگین پراید که پشت ترافیک گیر کرده بود، دست به جنایتی خونین بزند.

اين حادثه ساعت 22دوم خرداد‌ماه رخ داد و قرباني اين درگيري، راننده خودروي روآ بود. بنابراين پرونده‌اي جنايي پيش روي دشتبان بازپرس ويژه قتل دادسراي جنايي تهران گشوده شد. قرباني 42ساله و نجار بود و در ادامه تحقيقات مشخص شد كه شاهدان از صحنه درگيري فيلمبرداري كرده‌اند. همين كافي بود تا شماره پلاك خودروي پرايد به‌دست آمده و راننده آن كه در درگيري ضربه‌اي به سر راننده روآ زده بود شناسايي شود. اما او صبح ديروز خودش را تسليم كرد.

متهم 32ساله وقتي براي انجام تحقيق به دادسراي جنايي تهران منتقل شد درخصوص حادثه گفت: شب حادثه به‌خاطر تصادف روآ و كاميون ترافيك شديدي در اتوبان آزادگان ايجاد شده بود و من پشت ترافيك گير كرده بودم. درحالي‌كه عصباني بودم و از طرفي مي‌خواستم هرچه سريع‌تر به خانه برسم از كنار آنها عبور كردم و از راننده روآ خواستم كنار برود و راه را باز كند تا خودروهاي ديگر هم عبور كنند.

به او تذكر دادم كه بدجايي توقف كرده و باعث ترافيك شديدي در اتوبان شده است اما او توجهي نكرد و گفت منتظر است تا افسر برسد و نمي‌خواهد صحنه تصادف را به‌هم بزند. همين موضوع باعث درگيري ما شد، در يك لحظه به‌شدت عصبي شدم و يك چوب دستي از ماشينم برداشتم و شروع به تخريب تمام شيشه‌هاي روآ كردم. راننده روآ قصد داشت تا مانع از ادامه كار من شود كه ضربه‌اي محكم به سرش زدم.

او با سري خون آلود روي زمين افتاد و من كه تازه متوجه كار خود شده بودم، گريختم.سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران گفت: متهم با قرار قانوني براي انجام تحقيقات تكميلي در اختيار مأموران اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي تهران قرار گرفت.

کد خبر 373459

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha