همشهری آنلاین: تیم کشتی ساحلی کارگران ایران در پنجمین دوره رقابت‌های جهانی مقتدرانه قهرمان مسابقات شد.

Beachwrestling Team

به گزارش روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های کارگری، در پنجمین روز از پنجمین دوره مسابقات جهانی کارگران که در شهر ریگا در لتونی برگزار شد، نمایندگان کشورمان در کشتی ساحلی به مصاف حریفان خود رفتند که نتایج آنها بدین شرح است:

سید مهدی پورحسینی در وزن 70 کیلوگرم ابتدا کشتی‌گیر فرانسه را سه بر صفر مغلوب کرد و در دومین مصاف خود با قبول شکست مقابل کشتی‌گیر اتریشی حذف شد.

تیمور گنج علیا در وزن 70 کیلوگرم در دور نخست با قرعه استراحت مواجه شد و در دور دوم حریف فرانسوی آماده رقابت نبود. وی در دور سوم با شکست حریفانی از ایتالیا و لتونی با نتیجه مشابه سه بر صفر گردن‌آویز طلا را به گردن آویخت.

مصطفی شیخ چلندری در وزن 80 کیلوگرم در دور مقدماتی کشتی گیرانی از فرانسه، اتریش و روسیه را شکست داد و در دیدار پایانی حریف اتریشی را سه بر یک مغلوب کرد و نشان طلا را از آن خود کرد.

در وزن 90 کیلوگرم مرتضی افضلی در دور اول با قرعه استراحت مواجه شد و در ادامه حریفانی از لیتوانی، فرانسه و لتونی را با نتیجه مشابه سه بر صفر شکست داد و به مدال طلا رسید.

همچنین اکبر صفرپور در وزن به علاوه 90 کیلوگرم پس از قرعه استراحت، با غلبه بر کشتی‌گیران لتونی، فرانسه و فنلاند به نشان طلا رسید.

عباس حاج کناری به عنوان سرمربی و همایون معصومه بالادشاهی با سمت سرپرست همراه تیم بودند.

در پایان تیم کشتی ساحلی با کسب چهار مدال طلا مقتدرانه به عنوان قهرماني این دوره از مسابقات دست یافت.

 

کد خبر 373521

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha