یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال ایران در هشتمین مسابقه خود در دور مقدماتی لیگ جهانی مغلوب لهستان شد تا امید شاگردان دی جورجی، سرمربی لهستان برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی افزایش یابد.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، دومین دیدار تیم ملی والیبال ایران در هفته سوم لیگ جهانی در سالن اطلس آرنا با ظرفیت 12 هزار و 100 نفر در شهر لودز لهستان برگزار شد و ملی‌پوشان کشورمان به مصاف لهستان، میزبان این هفته لیگ جهانی رفتند.

ملی‌پوشان ایران در این مسابقه در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 18 و 25 بر 22 مغلوب لهستان شدند تا امیدشان برای صعود به مرحله نهایی لیگ جهانی از بین برود.

در سوی دیگر این میدان، لهستان با کسب این پیروزی که چهارمین برد آنان در دور مقدماتی لیگ جهانی بود، 12 امتیازه شدند تا امیدشان برای صعود به مرحله نهایی افزایش یابد.

تیم ملی والیبال ایران این دیدار را با ترکیب سعید معروف، امیر غفور، مسعود غلامی، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی و مهدی مرندی آغاز کرد.

فردیناندو دی جورجی نیز در ابتدای این مسابقه از ترکیب داوید کونارسکی، بارتلومیه لیمناسکی، فابیان درژیزگا، میخال کوبیاک، متئوش بینیک، رافال بوشک و پاول زاتورسکی استفاده کرد.

قضاوت دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و لهستان را «فابریزیو پاسکالی» از ایتالیا و «آندرسون کاسادور» از برزیل به عنوان داوران اول و دوم بر عهده داشتند.

میانگین سنی تیم والیبال لهستان در لیگ جهانی 25 سال و میانگین سنی ایران 26 سال است. میانگین قدی بازیکنان لهستان نیز با 198 سانتی‌متر، دو سانت از ایران (196) بیشتر است.

این مسابقه هفدهمین دیدار رسمی تیم‌های ایران و لهستان در طول تاریخ بود که سهم لهستان 11 برد و سهم ایران 6 پیروزی بوده است.

کد خبر 373525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha