یکشنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۰ نفر

همشهری آنلاین: در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان‌، یکی دیگر از یاران مهربان کهریزک سفره‌ای بزرگ به ارزش عشق و وفاداری به خاندان رسول مهربانی پهن کرد تا دوستداران خیر و خیرخواهی را به این خانه رهنمون نماید.

چشم و چراغان این خانه بزرگ آمدند

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ در سومین شب از لیالی پر فیض قدر ، جمعی دیگر از سالمندان و معلولین کم توان کهریزک گردهم آمدند تا در کنار حامیان همیشگی خود ، به راز و نیاز با خداوند دوستدار مهربانی بپردازند.

در این شب محزون، جمع زیادی از گروه‌های نیکوکاری که به حق و انصاف چشم و چراغ این خانه بزرگ هستند، حضوری چشمگیر داشتند. نیک مردان و گرامی بانوانی که در طول هفته وظیفه بهداشت فردی مددجویان را سالهاست بر عهده گرفته، با جان و دل به این همکاری داوطلبانه عشق می‌ورزند. این گرامیان در مسیر این همایش‌های انسانی ، فرزندان و خویشان جوان خود را نیز به همراه دارند تا آنان هم راه و رسم چنین اقدامات بی‌منتی را از هم اکنون فراگیرند و جایگزین های شایسته‌ای در گذر عمر و زمان باشند.

این مهربانان همچنین با هدایت انواع کمک های نقدی و غیر نقدی به مسیر کهریزک‌، سهم بسزایی در زندگی بخشی به ساکنین این خانه بزرگ ۱۷۵۰ نفری دارند و همواره در تلاشند تا چرخ‌های زندگی این خانه بخوبی در گردش باشد.

ویژه برنامه‌های مذهبی شامل حدیث و روایات‌، دعای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان، سخنرانی مذهبی و نوحه سرایی، در دستور کار قرار گرفت تا همه حاضرین بهره کافی و لازم را از فیوضات این شب عزیز برده باشند.

کد خبر 373572

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha