همشهری آنلاین: آش آن‌قدر شور شده است که امثال حمید رسایی به حسین‌ الله‌کرم هشدار منع تندروی می‌دهند.

روزنامه شرق نوشت: دفاع رئيس شوراي هماهنگي نيروهاي حزب‌الله از تهيه طومار در حاشيه نماز جمعه در اعتراض به ورود زنان به ورزشگاه در روزهاي اخير واكنش‌هاي جسته‌گريخته‌اي در اردوگاه اصولگرايان برانگيخته است تا جايي كه حميد رسايي از مخالفان دولت روحاني كه در سياست‌ورزي اصولگرايانه‌اش همواره با اتهام تندروي روبه‌رو بوده است، با انتشار مطلبي در اينستاگرام خود به الله‌كرم هشدار داده است كه برداشتش از مفهوم «آتش به اختيار» غلط است.

در نوشته او آمده است: «جمعه اين هفته بنري، در گوشه يکي از خيابان‌هاي اطراف نماز جمعه تهران خطاب به رئيس قوه قضائيه نصب شده که جلوي ورود بانوان به ورزشگاه‌ها را بگيريد والا ما (دانشجويان حزب‌الله نمازجمعه تهران) مطابق بند ميم وصيت‌نامه امام و امر آتش به اختيار امام خامنه‌اي از آن جلوگيري مي‌کنيم!

با ديدن اين بنر که غلط‌ترين برداشت از سخنان صريح، واضح و روشن رهبر انقلاب درباره آتش به اختيار بودن نيروهاي انقلابي در فعاليت‌هاي فرهنگي و معطل‌نماندن براي دستور و بخش‌نامه از سوي نهادها و ارگان‌ها در فعاليت‌هاي فرهنگي است، به ياد سخنان رئيس‌جمهور مدعي اعتدال امروزمان افتادم!..». در ادامه پست اينستاگرامي او آمده است: «جناب الله‌کرم! متأسفانه برداشت غلط و شاذ حضرت‌عالي از سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص آتش به اختيار بودن نيروهاي فرهنگي و نصب اين بنر که برخلاف فهم اکثر قريب به اتفاق نيروهاي انقلابي و اقدامات خودجوش فرهنگي آنها و پيشنهادهاي مؤثر ايجابي ايشان در اين خصوص بوده، خوراک قابل توجهي براي رسانه‌هاي معاند به‌ويژه در فضاي مجازي فراهم کرده است که اميدوارم توضيحات اصلاحي شما مانع سوءاستفاده‌هاي بيشتر معاندان شود.

از آنجا که شما سابقه جبهه و جنگ داريد، ما به عنوان سربازان اين جبهه، دوست نداريم عاقبتي مانند حسن روحاني برايتان رقم بخورد، لطفا ضمن بازنگري در شيوه عملکرد انقلابي خود، به اين بيانات رهبر معظم انقلاب توجه بيشتري نماييد تا در فهم امر آتش به اختيار دچار اشتباه نشويد».

کد خبر 373616

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha