فیلمی که زمستان گذشته یکی از جنجالی‌ترین نشست‌های خبری سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر را رقم زده بود، با رفع کدورت و اختلاف میان کارگردان و تهیه‌کننده و با تدوینی تازه روانه پرده سینماها می‌شود.

به گزارش همشهري، با اينكه بسياري از علاقه‌مندان سينما مي‌دانستند قرار نيست به تماشاي يكي از فيلم‌هاي خوب كارنامه مسعود كيميايي بنشينند اما «قاتل اهلي» نااميدكننده‌تر از تمام پيش‌بيني‌ها ظاهر شد و تقريبا همه را سرخورده كرد. تركش‌هاي نمايش فيلم در برج ميلاد حتي تا سالن برگزاري نشست پرسش و پاسخ هم ادامه داشت و اين نشست به عرصه منازعه بي‌پرده خانواده كيميايي و دوستداران او با منصور لشكري‌قوچاني، تهيه‌كننده قاتل اهلي تبديل شد.

لشكري‌قوچاني كه مدعي بود در مقام تهيه‌كننده حق دارد نسخه مورد تأييد خود را براي نمايش عمومي آماده كند، آن روز سرد و جنجالي در منگنه مسعود و پولاد كيميايي و روزنامه‌نگاران طرفدار خالق «قيصر» تنها ماند اما پس از 4‌ماه، ورق به نفع او برگشت و گفته مي‌شود فيلمي كه نيمه دوم مهر روي پرده سينماها مي‌رود، قاتل اهلي مورد نظر تهيه‌كننده و كارگردان است. ظاهرا كيميايي فيلم را دوباره تدوين و يك نسخه 103دقيقه‌اي از آن براي نمايش عمومي آماده كرده است.

قاتل اهلي كه سي‌امين فيلم كيميايي در مقام كارگردان است، توليدي پرحاشيه داشت و اين حاشيه‌ها تا زمان اكران جشنواره‌اي ادامه يافت. با اينكه خيلي‌ها منتظر ديدن نتيجه نخستين همكاري پرويز پرستويي با سينماگر نامدار بودند اما بازيگر تحسين‌شده سينماي ايران آب پاكي را روي دست همه ريخت و به آشكارترين شكل ممكن اعلام كرد از نسخه نهايي قاتل اهلي به هيچ وجه راضي نيست. نكته اصلي اختلاف‌ها هم ورود بدون مقدمه پولاد به پروژه و افزوده‌شدن بخش‌هايي با بازي او به فيلم بود كه به مذاق پرستويي، تهيه‌كننده و تماشاگران خوش نيامد.

قاتل اهلي كه به تازگي پروانه نمايش گرفته، در ادامه فيلم‌هاي پيشين كيميايي با همان حال و هواست و داستان زندگي دكتر جلال سروش را روايت مي‌كند. پگاه آهنگراني، امير جديدي، پرويز پورحسيني، لعيا زنگنه، حميدرضا آذرنگ، حميدرضا افشار، رضا رشيدپور، اكبر معززي، سعيد پيردوست، هستي محمايي و كاترين اصلاني در اين فيلم بازي كرده‌اند.

کد خبر 373711

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha