همشهری آنلاین: محمد توکلی گرافیست و عکاس با راه‌اندازی یک وب سایت بخشی از فعالیت‌هایش را به نمایش گذاشت.

عکس

این سایت در حال حاضر با بخش‌های مختلفی چون مجموعه‌ها، گالری، استودیو توکلی، وبلاگ، صفحه تماس و اطلاعاتی درباره عکاس منتشر شده است.

وی درباره بخش مجموعه‌هایش نوشته است: مجموعه عکس روایتگر‌ داستانی‌ است که عکس‌های درونش صحبت می‌کنند و فارغ از آنچه عکاس حتی‌ در شروع داستان انتظارش را داشته فریم‌ به‌ فریم‌ به وقوع‌ مي‌پيوندند تا برای مخاطب از آنچه‌ که
هست پرده بردارند و مخاطب را لحظه به لحظه در چالشی‌ خود خواسته فرو می‌برند تا هر کس‌ از‌ رهگذر ذهن خود با داستان همراه شود. در بخش وبلاگ این سایت نیز می‌توانید از عکس‌های بهترین عکاسان ایران و جهان دیدن کنید.

  • بخش‌های این سایت درحال به روزرسانی است.

وی‌که عضو انجمن عکاسان مطبوعات ایران و عضو رسمی فدراسیون بین المللی هنر عکاسی‌ فیاپ‌ است، هم اکنون عکاس گروه مجلات همشهری و بخش مستندات معاونت اجتماعی ناجا است و همزمان پایگاه هنری زوم نیوز "zoomnews.ir" را نيز مدیریت می‌کند.

محمد توکلی همچنین استودیو فیلم و عکس خود را نیز دایر کرده و در زمینه طراحی گرافیک، عکاسی و ساخت فیلم و همچنین طراحی وب سایت فعالیت می‌کند. برای آشنایی با این فعالیت‌ها می توانید به بخش استدیو توکلی این وب سایت مراجعه کنید.

توکلی از سال 1380 به صورت حرفه‌ای فعالیت خود را در مطبوعات آغاز کرده و در این مدت با نشریات بسیاری از جمله روزنامه‌های ایران، تهران امروز، روزنامه همشهری و مجله زندگی ایده‌آل و روزنامه هفت صبح، مجله بازار و سرمایه و .. همکاری داشته است.

وی در سالیان گذشته با ثبت هزاران فریم عکس از رویدادهای خبری، مسائل اجتماعی و طبیعت در ایران و خارج از کشور، حضور پررنگی در جشنواره‌ها و مسابقات داخلی و خارجی داشته و موفق به کسب عناوین و دریافت جوایز متعددی شده که می‌توان به مدال طلای فدراسیون جهانی عکاسی کشور رومانی، مدال طلای بخش عکس خبری کشور آرژانتین، مدال طلای هنگ کنگ، مدال نقره جشنواره فتوژورنالیسم آمریکا اشاره کرد.

کد خبر 373725

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha