همشهری آنلاین: مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه راهپیمایی روزقدس نمادی از وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان برسرحقوق ضایع شده مردم مظلوم فلسطین است، گفت: نامگذاری روز قدس باعث احیای مبارزه با رژیم جعلی صهیونیست شد.

یعقوب سلیمانی

به گزارش بسیج، سردارپاسدار یعقوب سلیمانی اظهارکرد: شرکت پرشورتمامی مسلمانان جهان بویژه مردم ایران در راهپیمایی روز قدس، وظیفه شرعی آنان در حمایت از انتفاضه و مردم مظلوم فلسطین است.

وی گفت: مسلمانان جهان باید با بصیرت و روشن بینی با شرکت گسترده در راهپیمایی روزجهانی قدس مواضع ضداسلامی آمریکا و رژیم وهابی عربستان که برآمده از منافع رژیم صهونیستی است را به دنیا نشان دهند.

مسئول سازمان اردویی بسیج ادامه داد: ازهمه مسلمانان جهان و مردم همیشه در صحنه ایران انتظار می‌رود با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس سهم بسزایی در به لرزه در آوردن پایه‌های سست و ننگین رژیم صهیونیستی ایفا کنند.

سردارسلیمانی بیان داشت: راهپیمایی روز قدس نمادی از وحدت و انسجام ملت‌های مسلمان بر سر حقوق ضایع شده ملت فلسطین است، که با پیروزی انقلاب اسلامی و نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس از سوی حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران ، مساله قدس و ضرورت مبارزه با صهیونیسم در بین جوامع اسلامی احیا شد.

مسئول سازمان اردویی بسیج با بیان اینکه بیداری اسلامی نیز از راهپیمایی روز جهانی قدس نشات گرفت، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس همواره دارای برکات و خیرات بسیاری برای ملت‌های اسلامی است و توانسته پرده از چهره خبیث اسرائیل و آمریکای جنایتکار بردارد.

کد خبر 373824

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha