مرد شرور که قصد ربودن پسر ۱۲ساله را داشت، تصور نمی‌کرد که در جدال با او مغلوب شود.

چند روز پيش پسر12ساله‌اي هراسان خود را به خانه‌شان در شرق تهران رساند و به پدرش گفت كه يكي از اشرار محل به نام هادي قصد ربودن وي را داشته است. پس از آن پدر و پسر راهي كلانتري شدند و به طرح شكايت پرداختند. پسر نوجوان به مأموران گفت: در خيابان مشغول بازي بودم كه هادي به سمت من آمد. همه اهل محل به‌شدت از او وحشت دارند و وقتي نزديكم رسيد، چاقويي زير گلويم گذاشت و با تهديد قصد ربودنم را داشت. با وجود اينكه خيلي ترسيده بودم اما در يك لحظه جاخالي دادم و ضربه‌اي به زير شكمش زدم كه از حال رفت و موفق به فرار شدم.

پس از شكايت اين پسر12ساله، پرونده پيش روي قاضي سهرابي، بازپرس دادسراي جنايي تهران قرار گرفت و با دستور وي، كارآگاهان راهي پاتوق شرور خطرناك شدند و او را دستگير كردند. همزمان با دستگيري وي، صاحب سوپرماركتي در آن حوالي نيز به دادسراي جنايي تهران رفت و از شرور مسلح به اتهام سرقت شكايت كرد. او گفت: هادي شبانه به مغازه‌ام حمله كرد و با تهديد چاقو پول‌هايم را دزديد اما من در همه اين مدت مي‌ترسيدم شكايت كنم تا اينكه فهميدم دستگير شده است.

متهم كه كلكسيوني از جرايم را در كارنامه‌اش دارد و بارها به زندان رفته است در بازجويي‌ها اقرار كرد كه براي اجراي نقشه شيطاني قصد ربودن پسربچه را داشته است اما در نقشه خود ناكام مانده است. وي حتي به سرقت از مغازه دار محل اقرار كرد و با قرار بازداشت موقت روانه زندان شد.

کد خبر 373842

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha