همشهری آنلاین: رییس سازمان بسیج سازندگی کشور گفت: در روز جهانی قدس با حضور یکپارچه و وحدت افزای مسلمانان عرصه بر رژیم جعلی اسراییل تنگ خواهد شد.

نعمان غلامی

سردار پاسدار نعمان غلامی در گفت وگو با ایرنا، افزود: روز جهانی قدس یکی از دستاوردهای بی نظیر نظام مقدس جمهوری اسلامی و تدابیر ماندگار امام راحل برای کمک به مستضعفان و همچنین جلوگیری از سیطره مستکبران بر محرومان جهان از ظلم و ستم است.

وی افزود: روز قدس، قالب و ساختاری است که محرومان عالم با قرار گرفتن در درون آن به قطعه ای متحد و منسجم علیه رژیم اشغالگر و کودک کش اسراییل تبدیل می شوند.

سردار غلامی ادامه داد: روز قدس عالی ترین نماد کمک نظام جمهوری اسلامی به محرومان جهان و هادی تمامی جویبارهای خشم مستضعفان علیه مستکبران برای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و حامیان آنهاست.

رییس بسیج سازندگی تصریح کرد: مستضعفان و محرومان جهان در این روز تبدیل به اقیانوس طوفانی و مواجی می شوند تا سرنوشت مردم مظلوم فلسطین را در دستان خود این مردم مظلوم قرار داده و با محکوم کردن اقدامات رژیم جعلی اسراییل در تمامی عرصه های بین المللی، خواستار پایان دادن به حمایت دولتهای غربی و برخی کشورهای منطقه از صهیونیست ها می باشند.

سردار غلامی گفت: دستاورد روز جهانی قدس محدود شدن غده سرطانی و شکست سربازان رژیم اشغالگر و کودک کش در تمامی عرصه های بین المللی و جهانی همراه با شکست مفتضحانه این رژیم جعلی است.

این مقام نظامی کشورمان ادامه داد: حملات رژیم صهیونیستی به سرزمین غزه که به شکست منجر شده ضمن اینکه یکی از علائم نابودی اسراییل در صحنه جهانی است، دستاوردی برای جمهوری اسلامی ایران و گروه های اسلامی همراه و همگام با ما در منطقه می باشد که هر لحظه برای تقویت آنها باید گام برداشت.

رییس بسیج سازندگی گفت: امسال روز جهانی قدس روز باشکوهی خواهد بود که مسلمانان جهان با حضور همه جانبه در صحنه نوید نابودی هر چه سریع تر رژیم صهیونیستی را در جهان فریاد خواهند زد.

سردار غلامی تصریح کرد : اسراییل در آستانه روز قدس فشار مضاعفی را از سوی مردم ایران و دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان از جمله گروههای مقاومت حزب الله ، حماس ، حشدالشعبی و انصارالله که سربازان اسلام درس گرفته از مکتب امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری مد ظله العالی هستند را دریافت خواهد کرد.

رییس بسیج سازندگی تاکید کرد : پاسخ قاطع جمهوری اسلامی ایران به ترقه بازی های عوامل استکباری نمونه و جلوه دیگری از عظمت ایران اسلامی و نیروهای مسلح نظام جمهوری اسلامی بود.

وی افزود: خدا خواست تا دشمنان اسلام با حرکتی کور ، کوچک و ناموفق علیه جمهوری اسلامی با پاسخگویی قدرتمند به این حرکت زبون از سوی سپاه پاسداران مواجه شوند که قدرت برتر جهانی را در عرصه دفاعی و موشکی از سوی پاسداران انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته شد.

سردار غلامی اظهار کرد: پاسخ قاطع سپاه به این حرکت کورکورانه عوامل تکفیری و حامیان آنها، نشاندهنده توان جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی و تکنولوژی برتر سیستم موشکی دفاعی و اشراف اطلاعاتی و دقت در هدف گیری مواضع دشمن بود.

وی گفت : سپاه با این حرکت کوبنده نشان داد قاطعیت نیروهای مسلح جمهوری اسلامی در پاسخگویی به هرگونه تهدید در منطقه در حد بالا و قدرتمندی خواهد بود که اشتباه کنندگان در قبال نظام جمهوری اسلامی را پشیمان خواهد کرد.

رییس بسیج سازندگی با بیان اینکه بازتاب این حرکت در عرصه داخلی و خارجی بسیار آشکار و نمایان بود افزود : این نمایش قدرت سپاه در داخل بر انسجام و وحدت میان مسئولان و گروه ها افزود و در نمود خارجی نیز جهانیان و استبکار جهانی به سرکردگی آمریکا و برخی نظام های پوسیده منطقه را متوجه قدرت و عظمت توان دفاعی و موشکی برتر سپاه پاسداران و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران کرد.

کد خبر 373927

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha