همشهری آنلاین: وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: امروز منشاء و سرچشمه همه گرفتاری‌ها، خشونت‌ها و نا امنی‌ها در جهان اسلام بلکه سراسر جهان، رژیم جعلی و جانی صهیونیستی و حامی اصلی آن آمریکای جهانخوار است.

حسین دهقان

به گزارش اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع؛ سردار سرتیپ پاسدار حسین دهقان در آستانه روز جهانی قدس و همزمان با 31 خرداد سالروز شهادت وزیر دفاع شهید دکتر مصطفی چمران طی سخنانی این مطلب را عنوان و اظهار داشت: جهان عاری از خشونت و افراطی گری یعنی جهانی عاری از رژیم صهیونیستی و این را جهان اسلام در روز قدس فریاد می کشد.

وی ادامه داد: روز جهانی قدس یکی از بزرگترین و کارآمدترین یادگارهای امام راحل عظیم الشان برای تحقق غلبه مستضعفین بر مستکبرین و پیروزی ملت فلسطین بر رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف است و مسلمانان و آزادگان جهان در این روز تاریخی با شعار مرگ بر اسرائیل بر خشونت، افراطی گری، ترور، اشغالگری، تجاوز و وحشیگری خط بطلان می کشند.

سردار دهقان تصریح کرد ملت انقلابی و هوشیار ایران اسلامی امسال نیز با حضور گسترده و پرشور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس ضمن همراهی با ملت مظلوم فلسطین برای تحقق آرمان آزادی قدس شریف، پاسخی قاطع و کوبنده به تهدیدات تروریسم جهانی به سرکردگی آمریکا و رژیم صهیونیستی خواهند داد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره وزیر دفاع شهید، دکتر مصطفی چمران اظهار داشت :آن شهید عزیز نیز با حضور در لبنان و فلسطین و خط اول مبارزه با رژیم صهیونیستی آرمانی جز رهایی قدس شریف و آزادی فلسطین مظلوم نداشت.

وزیر دفاع در پایان با بیان اینکه پیام شهید چمران و همرزمان شهیدش در سپاه، ارتش، بسیج و نیروهای مردمی حفظ استقلال، عزت و اقتدار ایران اسلامی در برابر نظام سلطه است؛ تاکید کرد: اگر امروز ایران اسلامی به عنوان کشوری مستقل، مقتدر و اثرگذار در معادلات منطقه ای و جهانی ظاهر می شود بواسطه رهبری حکیمانه، هوشمندانه و ظلم ستیز فرماندهی معظم کل قوا، حضور و هوشیاری ملت رشید ایران و ایثار جانفشانی شهیدان بزرگی همچون شهید چمران است.

آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز جهانی قدس نامگذاری شده که مسلمانان جهان در این روز به حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قیام انتفاضه راهپیمایی می کنند. جمعه دوم تیرماه امسال مصادف با 28 رمضان راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با ایران در سایر کشورها برگزار می شود.

کد خبر 373929

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha