همشهری آنلاین: مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حمایت میلیونی مردم مسلمان جهان از فلسطین گفت: آمریکا و هم پیمانانش هرگز نخواهند توانست رژیم صهیونیستی را از کابوس نابودی نجات دهند.

سیدیحیی رحیم صفوی

به گزارش ایرنا، سرلشکر سیدیحیی رحیم صفوی در مراسم روز جهانی قدس در جمع راهپیمایان تبریزی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی محکوم به شکست است و پیروزی از آن ملت مظلوم فلسطین است، افزود: امروز تامین امنیت برای اشغالگران سخت است.

وی آرمان آزادی قدس را یک اعتقاد صرف ندانست و گفت: سرانجام با وحدت مسلمین قدس آزاد خواهد شد و رژیم صهیونیستی 25 سال آینده را نخواهد دید.

سرلشکر صفوی با بیان اینکه روز جهانی قدس با حضور میلیونی مردم مسلمان ایران و مسلمانان جهان صحنه اعلام تنفر از صهیونیسم و حامیان آنهاست، خاطر نشان کرد : پیروزی انقلاب اسلامی ایران و راهپیمایی شما یک پیام امید بخش جهانی است.

وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی در توطئه ایران هراسی شکست خورده اند، اظهار کرد: پیام انقلاب اسلامی از قلمروی ایران خارج شده و همه ملت های اسلامی در روز قدس چشم به راهپیمایی ایرانیان دارند.

وی با ارائه راهبردهایی برای آزادی ملت فلسطین، اولین راهبرد را سیاسی دانست و گفت: وحدت مسلمین بر علیه دشمن صهیونیستی و حمایت همه جانبه از مبارزات آزادی فلسطین را حتمی می کند.

کد خبر 374034

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha