مجموع نظرات: ۰
شنبه ۳ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۱
۰ نفر

معاون خدمات شهری شهرداری تهران از خدمات‌رسانی رایگان ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس به نمازگزاران، خدمات‌رسانی رایگان ناوگان تاکسیرانی با ۴۰۰ دستگاه ون و ۲۰ دستگاه سواری در ۵محور،

 اكران تبليغات محيطي در سطح شهر تهران بر بيش از 97 عرشه پل، 24 بيلبورد و 30 سازه پرتابل، بيمه نمازگزاران در مراسم عيد سعيد فطر، استقرار نيروها، تجهيزات و ماشين‌آلات آتش‌نشاني در نقاط تعيين شده، جلوگيري از هرگونه بساط‌گستري در محدوده مصلاي تهران، استقرار تيم‌هاي پزشكي و متخصص شركت شهر سالم و استقرار آمبولانس در نقاط تعيين شده و... در روز عيد سعيد فطر خبر داد. مجتبي يزداني با اعلام اين مطلب گفت: ستاد برگزاري مراسم نماز عيد سعيد فطر با 14كميته از مدت‌ها پيش آغاز به‌كار كرده است كه شهرداري تهران نيز به‌عنوان كميته پشتيباني با 3كارگروه (خدمات شهري، حمل‌ونقل و ترافيك و فرهنگي و اجتماعي) و 30 زيرمجموعه فعاليت مي‌كند.

يزداني در تشريح جزئيات برنامه‌هاي شهرداري تهران در برگزاري مراسم عيد سعيد فطر به اقدامات كارگروه خدمات شهري اشاره كرد و گفت: سازمان مديريت پسماند شهرداري تهران با همكاري مناطق به پاكسازي و نظافت محدوده اطراف مصلي قبل، حين و در پايان مراسم مي‌پردازد و در همين راستا محدوده اطراف مصلي به 4پهنه تقسيم‌بندي شده‌است و ناظرين سازمان مديريت پسماند در دو بخش نظافت و پاكيزه‌سازي مكانيزاسيون خدمات شهري و جمع‌آوري پسماند خشك در اين پهنه‌ها با به‌كارگيري نيروها، تجهيزات، ادوات لازم و... خدمات‌رساني مي‌كنند.

وي در ادامه با بيان اينكه اكران طرح‌هاي تبليغات محيطي توسط سازمان زيباسازي با مضمون برگزاري مراسم عيد سعيد فطر براي نصب در سطح شهر و در داخل و اطراف مصلاي تهران صورت خواهد گرفت، گفت: اكران تبليغات محيطي در سطح شهر بر بيش از 97عرشه پل، 24بيلبورد و30سازه پرتابل صورت مي‌گيرد.

  • استقرار نيروها و تجهيزات آتش‌نشاني

معاون خدمات شهري شهرداري تهران با بيان اينكه نيروهاي سازمان آتش‌نشاني نيز در داخل و خارج از مصلي با درنظر گرفتن تمامي نكات ايمني در روز عيد سعيد فطر خدمات‌رساني خواهند كرد، خاطرنشان كرد: سازمان آتش‌نشاني با استقرار نيروها، تجهيزات و ماشين‌آلات آتش‌نشاني در نقاط تعيين شده به شناسايي نقاط ناايمن مي‌پردازند.

وي در ادامه افزود: براي جلوگيري از هرگونه بساط‌گستري، نيروهاي شركت شهربان و حريم‌بان نيز در نقاط و پهنه‌هاي تعيين شده در اطراف و داخل مصلي مستقر خواهند شد. يزداني در ادامه گفت: تمامي نمازگزاران عزيز و نيروهاي شهرداري تهران در مراسم عيد سعيد فطر بيمه هستند. همچنين شركت شهر سالم با استقرار تيم‌هاي پزشكي و متخصص و استقرار آمبولانس در نقاط تعيين‌شده به نمازگزاران عزيز خدمات‌رساني خواهد كرد.

کد خبر 374191

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha