همشهری آنلاین: تیم ملی والیبال جوانان ایران در دومین مسابقه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان برابر اوکراین به برتری رسید.

volleyball

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، در روز دوم رقابت‌های والیبال قهرمانی جوانان جهان، روز شنبه (3 تير) تیم‌های ایران و اوکراین (نايب قهرمان اروپا) از ساعت 15 به وقت تهران در سالن بودوار آرنای شهر چسکه بوجویتسه جمهوري چك برابر هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه 3 بر 2 و با امتیازهای 25 بر 19 ، 25 بر 21 ، 23 بر 25 ، 20 بر 25 و 15 بر 13 به سود ایران خاتمه پیدا کرد تا دومین پیروزی جوانان ایران در پيكارهای قهرمانی جهان ثبت شود.

بهروز عطایی که شاگردانش در بازی اول با نتیجه 3 بر 0 ایتالیا را شکست دادند، برای شروع مسابقه دوم برابر اوکراین جواد کریمی، رسول آقچه‌لی، طیب عینی، علی‌اصغر مجرد، امیرحسین اسفندیار، اسماعیل مسافر و اسمایل طالبی را روانه میدان کرد.

در پایان این مسابقه رسول آقچه‌لی، پشت خط‌ زن تیم ملی والیبال جوانان ایران توانست 28 امتیاز کسب کند و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد. پس از او امیرحسین اسنفدیار توانست 15 امتیاز برای ایران به ارمغان بیاورد.

در تیم اوکراین هم پولیان به تنهایی 27 امتیاز به دست آورد و پس از او هم پلوتنیتسکی توانست 22 امتیاز برای اوکراین کسب کند.

تیم ملی والیبال جوانان ایران در سومین مسابقه خود روز يكشنبه از ساعت 20 برابر آرژانتین قرار مي‌گیرد.

نتايج ديدارهاي روز دوم به اين شرح است:

مغرب  0  كانادا  3

اوكراين  2  ايران  3

كوبا  3  آمريكا  0

ژاپن  3  مصر  1

جمهوري چك  0  لهستان  3

ايتاليا  1  آرژانتين  3

تركيه  0  روسيه  3

برزيل  3  چين  0

 

کد خبر 374210

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha