سه‌شنبه ۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۶
۰ نفر

جوانی که در جریان نزاعی خونین جوان دیگری را به قتل رسانده است در اعترافاتش مدعی شد به‌دلیل چشم تو چشم شدن با مقتول مرتکب جنایت شده است.

متهم

بامداد روز 26ارديبهشت‌ماه امسال به مأموران كلانتري 132نبرد خبر رسيد كه چند جوان با يكديگر درگير شده و يكي از آنها با ضربه چاقو به‌شدت مجروح شده است. با وجود اينكه اين جوان به بيمارستان منتقل شده بود و پزشكان تلاش زيادي براي نجات وي انجام دادند اما شدت جراحات به حدي بود كه وي روي تخت بيمارستان جانش را از دست داد.

با اعلام خبر اين جنايت به بازپرس جنايي پايتخت، به دستور وي گروهي از افسران اداره دهم پليس آگاهي تحقيقات خود را براي دستگيري عامل اين جنايت آغاز كردند.بررسي‌هاي اوليه نشان مي‌داد در يك سوي درگيري 3جوان كه 2نفر از آنها با يكديگر برادر هستند قرار داشتند و در سوي ديگر مقتول و چند نفر از دوستانش. يافته‌هاي پليس حاكي از آن بود كه مقتول و دوستانش در كوچه جمع شده بودند كه يكي از 2برادر با آنها درگير شده و ضربه مرگبار را زده است.

بعد از اين درگيري خونين متهم اصلي متواري شده و هيچ‌كس، حتي خانواده‌اش نيز از او اطلاعي نداشت تا اينكه مأموران پي بردند او به يكي از شهرهاي شمالي كشور متواري شده و مدتي در آنجا به‌طور مخفيانه زندگي مي‌كرد اما به تازگي به تهران برگشته و در خانه يكي از اقوامش در منطقه هاشم‌آباد پنهان شده است.

در اين شرايط مأموران چند روز قبل او را دستگير كردند.متهم به قتل در اعترافات اوليه‌اش گفت: شب درگيري همراه برادر و يكي از دوستانم مشروبات‌الكلي مصرف كرده بوديم و حالت طبيعي نداشتيم. ما به خانه برگشتيم و ديديم مثل بيشتر شب‌ها چند نفر از جوانان محله در نزديكي خانه‌مان ايستاده‌اند. با اينكه آن موقع اتفاقي نيفتاد اما چند دقيقه بعد وقتي ما به بالكن خانه رفتيم آنجا بود كه من و مقتول با يكديگر چشم تو چشم شديم و درگيري لفظي اتفاق افتاد. من هم چاقويي برداشتم و همراه برادر و دوستم از خانه بيرون رفتيم و درگيري شروع شد.

وي ادامه داد: در همان شروع درگيري بود كه من با چاقو به طرف مقتول حمله كردم و چاقو به گردن او برخورد كرد. من هم چاقو را در همان حالت رها و فرار كردم.سرهنگ حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران بزرگ در اين‌باره گفت: با توجه به اعتراف متهم، وي با صدور قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس پرونده در اختيار اداره دهم ويژه قتل پليس آگاهي قرار دارد و تحقيقات از او درجريان است.

کد خبر 374407

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha