همشهری آنلاین: ‌هشتاد و هشتمین شماره‌ خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان «سه دیدار مهم» درباره‌ لزوم بازخوانی سه دیدار مهم رهبر انقلاب برای درک بهتر گفتمان منتشر شد.

هشتاد و هشتمین شماره خط حزب‌الله

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای، در دیدار دانشجویی امسال، رهبر انقلاب برای اولین بار اصطلاحی به نام «آتش‌ به‌ اختیار» را به کار برده و فرمودند: «من به همه‌ آن هسته‌های فکری و عملیِ جهادی، فکری، فرهنگی در سرتاسر کشور مرتّباً می‌گویم: هر کدام کار کنید؛ مستقل و به‌ قول میدان جنگ، آتش‌ به‌ اختیار.» در طول این تقریبا سه هغته، تحلیل‌ها و تفسیرهای مختلفی از این اصطلاح منتشر شد. از این‌رو نشریه‌ خط حزب‌الله در نظر دارد تا در شماره‌های آینده، مجموعه‌ اقدامات آتش به اختیار نیروهای مؤمن و انقلابی را در نشریه منعکس کند. بنابراین کارها و اقدامات خود در این‌ باره را برای‌مان ارسال کنید تا به مرور در نشریه منتشر کنیم. بگویید که در این مدت چه کرده‌اید و چه کارهایی می‌خواهید بکنید؟

گزارش هفته‌ این شماره با عنوان «به دل‌های محکم نیازمندیم» به چرایی حفظ ذخیره‌ ماه رمضان برای خود پرداخته است.

هشتاد و هشتمین شماره‌ خط حزب‌الله به ارواح طیبه شهدای ترور دهه ۶۰ و مخصوصاً شهدای حزب جمهوری تقدیم شده‌ است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، جهت مطالعه و برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. برای دسترسی به آرشیو نشریه می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

کد خبر 374580

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha