همشهری آنلاین: تام کروز با دنباله یک فیلم خلبانی محبوب و پرفروش دهه هشتادی می‌خواهد دوباره باکس آفیس تابستانی را از آن خود کند.

سینما

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی پارامونت تاریخ اکران سینمایی دنباله اش برای فیلم محبوب «تاپ گان» را اعلام کرده و گفته این فیلم روز دوازدهم جولای سال ۲۰۱۹ پخش خواهد شد. تام کروز که یک بار دیگر قرار است مسئولیت ایفای نقش شخصیت اصلی را بر عهده داشته باشد، گفته این فیلم «تاپ گان: ماوریک» نام خواهد داشت. او همچنین اضافه کرده که انتظار دارد مراحل فیلمبرداری این پروژه از اواخل امسال آغاز شود.

جوزف کوشینسکی که در فیلم «فراموشی» تام کروز را کارگردانی کرده بود، قرار است روی صندلی کارگردانی این دنباله برای فیلم پرفروش سال ۱۹۸۶ بنشیند. این دنباله داستان خلبانان هواپیماهای جنگی را تعریف می کند که در تقلا با تکنولوژی جدید هواپیماهای بدون سرنشین هستند که باعث می شوند سبک قدیمی خلبانی آنها از رده خارج شود. جری بروکهایمر هم بار دیگر بازمی‌گردد تا مسئولیت تهیه‌کنندگی این دنباله را بر عهده بگیرد و دیوید الیسون از کمپانی اسکای دنس و کروز در این کار با او همراهی می کنند.

فیلم اصلی توسط تونی اسکات فقید کارگردانی شده بود و آنتونی ادواردز هم در آن نقش آفرینی می‌کرد. در آن فیلم کروز نقش یک خلبان درجه یک را بازی می‌کرد که دانشجوی بهترین مدرسه خلبانی جنگی دنیا شده بود و پایان فیلم هم نشان می‌داد که او قصد دارد همانجا شروع به تدریس کند.

تا حالا، دنباله «تاپ گان» آن تاریخ به خصوص اکران را در اختیار خود دارد. دنباله «اسپایدرمن: بازگشت به خانه» قرار است یک هفته قبل از آن اکران شود و «شیر شاه» هم یک هفته بعد روی پرده خواهد رفت.

کد خبر 374704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha