یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو، گفت: نوشیدنی‌ها نباید یخ زده باشد و مردم از خرید نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنند.

نوشیدنی یخ زده نخورید

به گزارش خبرگزاری مهر، نسترن محمدی افزود: با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و گرمای شدید در برخی از مناطق لزوم استفاده و نگهداری مواد غذایی در فروشگاه‌ها و مغازه‌ها دو چندان می‌شود.

وی گفت: شهروندان هنگام خرید محصولات غذایی به ویزه نوشیدنی‌ها حتما به آرم سازمان غذا و دارو و تمامی مشخصات آن از جمله تاریخ تولید و انقضا، پروانه بهداشتی ساخت و دیگر موارد لازم دقت نمایند.

محمدی اظهار داشت: تمامی نوشیدنی‌ها از جمله آب های معدنی حتما باید در داخل یخچال‌های مناسب و با دمای مناسب یخچال نگهداری شوند.

رئیس اداره نظارت بر مواد غذایی و آشامیدنی با منشأ گیاهی سازمان غذا و دارو در ادامه بیان داشت: نوشیدنی‌ها به هیچ عنوان نباید یخ زده باشند و مصرف کنندگان از خرید نوشیدنی‌های یخ زده خودداری کنند.

وی گفت: نوشیدنی‌ها و مواد غذایی که امکان فاسد شدن آنها بالا است، به هیچ عنوان نباید زیر نور آفتاب قرار بگیرد و مصرف‌کنندگان هنگام خرید به خصوص در مسافرت‌ها به این موضوعات توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 374793

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha