یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۴
۰ نفر

همشهری‌آنلاین: ملک سلمان، پادشاه عربستان در سفر به هامبورگ برای شرکت در نشست گروه بیست تخت سلطنتی (صندلی مخصوص پادشاهی) خود را نیز برده‌است.

اينگو پترز، مدير هتل لوكس "چهار فصل" در هامبورگ گفت:از آن‌جا که ملک سلمان، تخت سلطنتی (صندلی مخصوص پادشاهی) خود را به همراه آورده، می‌بایست چند دیوار بزرگ‌ترین سالن هتل هم تخریب و به مساحت آن افزوده شود. به این ترتیب سالن بزرگ هتل حالا تبدیل به اتاق نشیمن پادشاه شده و تخت سلطنتی او هم  همان‌جا جا داده می‌شود.»

گفته می‌شود که لوازم و وسایل ملک سلمان و هیئت نمایندگی او با کامیون‌های ۸ تنی حمل می‌شوند.

به گفته پترز برای "قابل سکونت" کردن سوئیت‌ها و اتاق‌های هتل می‌بایست تغییرهاي زیادی در ساختمان و دکوراسیون هتل داده می‌شد. بنای پنجره‌هایی از شیشه‌ ضد گلوله و جابه‌جایی چند دیوار از جمله‌ این تغییرها بوده است. 

به نظر پترز، "چالش بزرگ" ولی جلب رضایت خاندان سعودی و مهمانان آن‌ها است: «آن‌ها همه با هم در یک ساعت وارد می‌شوند و اداره و تنظیم کار ۱۶۰ اتاق به‌طور هم‌زمان امر ساده‌ای نیست.»

پترز می‌گوید همه‌ی "اسباب و اثاثیه‌ها" باید به سرعت و بدون اشتباه به اتاق‌های مهمانان منتقل شوند، چون «این خانواده عادت دارد که با یک اشاره دست همه‌ خواسته‌هایش برآورده شود. حتی اگر این خواسته، تهیه‌ یک ران بره‌ کباب‌شده آن‌هم ساعت سه صبح باشد.»

نماینده‌ ملک سلمان‌، پادشاه عربستان سعودی ۴۰۰ اتاق در هتل‌های لوکس هامبورگ را کرایه کرده است.

در حالی که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، به‌دلیل نبود سوئیت خالی در هتل‌های هامبورگ، مجبور شده "اتاقی" در برلین اجاره کند.

به گزارش ایسنا، به نقل از دویچه‌وله، در آستانه‌ برگزاری نشست کشورهای گروه ۲۰ در هامبورگ، پیدا کردن اتاق خالی تقریبا ناممکن شده است.

کارگزاران دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا، نتوانستند در این شهر بندری سوئیت یا محل مناسبی برای او بیابند و ناگزیر به جست‌وجوی خود در برلین ادامه دادند.

ترامپ در روزهای اقامت خود در هتل اینترکنتینانتال برلین، نزدیک "تیرگارتن" سکونت خواهد داشت و هر روز صبح، احتمالاً با بالگرد، باید به هامبورگ پرواز کند.

کد خبر 374818

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha