سه‌شنبه ۱۳ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، تیبا، تیبا هاچ‌بک، ساینا، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس، سمند، پژو پارس، پژو ۴۰۵، لیفان ایکس ۶۰ و ام‌وی‌ام ۵۵۰ همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

car

پیش از این ایسنا با بررسی گزارش ارزیابی کیفیت خودروهای تولیدی در اردیبهشت‌ماه امسال گزارش داده بود که حدود ۱۰ مدل از خودروهای سواری داخلی در پایین‌ترین سطح کیفی قرار دارند.

در این شرایط بررسی گزارش جدید ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی (خرداد ۱۳۹۶) نشان می‌دهد که تغییری در کیفیت این خودروها صورت نگرفته و برخی از محصولات تولیدی از سوی ایران خودرو، سایپا، مدیران خودرو و کرمان موتور همچنان در پایین‌ترین سطح کیفی تولید می‌شوند.

این خودروها شامل سایپا ۱۳۱، سایپا ۱۱۱، سایپا ۱۳۲، تیبا، تیبا هاچ‌بک و ساینا (محصولات سایپا)، ام‌وی‌ام ۱۱۰ اس و ام‌وی‌ام ۵۵۰ (محصولات مدیران خودرو)، سمند، پژو پارس و پژو ۴۰۵ (محصولات ایران خودرو) و لیفان ایکس ۶۰ (محصول کرمان موتور) هستند که تنها یک ستاره از پنج ستاره کیفی را کسب کرده‌اند.

در مدل ارزیابی کیفیت خودروهای داخلی، این محصولات بسته به کیفیت خود یک تا پنج ستاره کسب می‌کنند. یک ستاره پایین‌ترین سطح کیفی و پنج ستاره بالاترین سطح کیفی را نشان می‌دهد.

این وضعیت در حالی است که کارشناسان با ادامه تولید خودروهای تک ستاره با سطح کیفی پایین مخالف بوده و معتقد هستند که تولید این خودروها باید متوقف شود.

کد خبر 375081

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بيمه و بانك

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha