همشهری آنلاین: رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: تقویت زیرساخت ها و بومی سازی تکنولوزی های مورد نیاز در کشور امری ضروری است.

غلامرضا جلالی

به گزارش ایرنا، سردار غلامرضا جلالی در دیدار با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: کشورهای دیگر در مواردی همچون تکنولوژی خودرو و موبایل و برخی مسائل دیگر بر ما تسلط دارند.

وی ادامه داد: تهدیدها و حوادث بسیار ساده اتفاق می افتد ولی ایستادگی درمقابل این مسائل هزینه بر است.

سردار جلالی اظهار کرد: امروز تمام نیازهای دفاعی کشور را خودمان تولید و تامین می کنیم یعنی هر نیازی که استراتژی کشور ایجاب کند در کشور خودمان تولید می شود.

وی گفت: امروز کشور ما دارای اراده دفاعی عمیق و مستحکم است و این نشان می دهد که توانسته ایم قدرت، تولید کنیم، به آن شکل دهیم و آن را توسعه بخشیم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت و ضرورت آشنایی جامعه با موضوع پدافند غیرعامل گفت: خوشبختانه این موضوع به خوبی در جامعه معرفی شده است و ائمه جماعت نیز آماده همکاری در این زمینه هستند.

حجت‌الاسلام سید محمدعلی آل‌هاشم با اشاره به تقویت سازمان پدافند غیر‌عامل در سال های اخیر افزود: آشنایی مردم با موضوع پدافند غیرعامل نسبت به گذشته بهتر شده است.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه فناوری سایبری در مقطعی ظهور کرد که مدیران سنتی بودند، بر ضرورت ارتقای سواد سایبری مدیران تاکید کرد.

کد خبر 375268

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha