پنجشنبه ۱۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: هشتاد و نهمین شماره‌ی خط حزب‌الله با سخن هفته‌ای با عنوان الزامات اتحاد ملی و ایجاد فضای جدید از کار و همکاری چیست؟ به تعریف مرز دوستان و دشمنان اتحاد پرداخته است.

حزب الله

به گزارش ایسنا، در این بخش از نشریه آمده است: انقلاب اسلامی در نزدیکی‌های ۴۰ سالگی، تجربه‌های ارزشمندی را پیش رو دارد که لازمه‌ی اداره‌ی درست کشور، استفاده‌ی از این تجربه‌هاست. یکی از این تجربه‌های مهم تأثیر انسجام و اتّحاد ملّی است در موفّقیّت اما حفظ وحدت ملی، الزاماتی دارد که تحقق این هدف در گروی آنهاست. این گزارش سپس به تبیین این الزامات در بیانات رهبر انقلاب پرداخته است.

گزارش هفته‌ این شماره با عنوان سناریوی تغییر رژیم، از اوبامای دموکرات تا ترامپ جمهوریخواه، چرا آمریکایی‌ها اینقدر گستاخ شده‌اند؟ به بررسی و تحلیل دلایل تمایل جمهوری‌خواهان و دمکرات‌های آمریکا برای تغییر رژیم سیاسی ایران پرداخته است.

در بخشی از گزارش هفته آمده است: جمهوریخواه‌ها و دموکرات‌های آمریکایی، با همه‌ی تفاوت‌هایشان، در یک چیز با هم مشترکاند: تغییر رژیم ایران. گرچه راهبردها و تاکنیک‌هایی که برای این موضوع اتخاذ کرده‌اند، با هم تفاوت دارد، اما نهایت آرزوی آنان، تغییر رژیم ایران است. برای مثال، باراک اوباما در گرماگرم مذاکرات هسته‌ای ایران، در مصاحبه با روزنامه‌ی نیویورک تایمز چنین گفت: فکر می‌کنم ترکیب یک مسیر دیپلماتیک که مسئله‌ی هسته‌ای را در یک طرف قرار داده و همزمان پیامی روشن به ایرانی‌ها بفرستد مبنی بر اینکه شما باید رفتار خود را به‌طور گسترده تغییر دهید و اینکه اگر شما به اقدامات تهاجمی بی‌ثبات‌کننده‌ی خود ادامه دهید، ما از متحدان خود حفاظت می‌کنیم، ترکیبی است که به‌صورت بالقوه خیال دوستان ما را راحت می‌کند.

هشتاد و نهمین شماره‌ خط حزب‌الله همچنین به دیدار جمعی از فرماندهان سپاه با مقام معظم رهبری پس از عملیات موشکی لیله‌القدر اشاره کرده است.

در این شماره در گزارشی با عنوان قضیه عجیب تبدیل شدن عراق صدام به عراق شهید حکیم آمده است: واقعاً یک قضیّه‌ی عجیبی است قضیّه‌ی کشور عراق؛ کشور عراقِ صدّام حسین، تبدیل بشود به کشور عراق شهید حکیم! اصلاً شما ببینید این فاصله چقدر است؟ اصلاً قابل تصوّر نیست این فاصله؛ این، اتّفاق افتاده... اکنون داعش در حال فرار و خروج از عراق است و این موفقیت تحسین برانگیز، نتیجه وحدت و انسجام درونی در عراق و همچنین سیاست درست دولت عراق در اعتماد به نیروهای جوان و مؤمن عراق و حضور آنها در وسط میدان است.

این شماره از نشریه خط حزب‌الله به روح پر فتوح همه شهدای موصل مخصوصا شهید حیدر المیاحی تقدیم شده‌ است.

نسخه‌ PDF نشریه در سه نسخه‌ تابلوی اعلانات، A۴ جهت مطالعه و A۳ برای چاپ و تکثیر روی خروجی پایگاه KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند.

کد خبر 375319

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha