همشهری آنلاین: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: محموله سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم در ارتفاعات سراوان در شرق این استان کشف و ضبط شد.

کشف سلاح از تروریست‌ها در سراوان

به گزارش ایرنا سردار حسین رحیمی در زاهدان اظهار داشت: نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی در سیستان و بلوچستان با تلاش و برنامه‌ریزی‌های منسجم و هماهنگ، اشراف اطلاعاتی خوبی بر روی قاچاقچیان، اشرار و گروهک‌های معاند پیدا کردند.

وی افزود: پس از انجام مدت‌ها کار اطلاعاتی و نفوذ در گروهک جیش‌الظلم، ماموران انتظامی موفق شدند یکی از محل‌های دپو سلاح‌ها و مهمات این گروهک را در ارتفاع هزار و 800 متری کوه سفید سراوان در شرق سیستان و بلوچستان شناسایی کنند.

وی ادامه داد: عملیات اطلاعاتی نیروهای انتظامی به صورت ویژه در منطقه شکل گرفت تا در نتیجه روز گذشته (جمعه 16 تير) یک محموله قابل قبول از سلاح و مهماتی که اعضای این گروهک علیه مردم در منطقه استفاده می‌کردند، کشف شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: این محموله بخش قابل توجهی از سلاح و مهمات گروهک تروریستی جیش الظلم را تشکیل می‌دهد.

سردار رحیمی افزود: این محموله شامل 35 قبضه سلاح جنگی کلاش، یک قبضه توپ ضدهوایی 14،5 میلی متر با ده‌ها مهمات با برد مفید هفت کیلومتر و برد موثر حدود 13 کیلومتر، 9 قبضه راکت انداز اس پی جی و مقادیر قابل توجهی مهمات بوده است.

وی تاکید کرد: امروز اشراف اطلاعاتی نیروهای انتظامی، نظامی و امنیتی بر روی گروهک های معاند، اشرار و قاچاقچیان در سیستان و بلوچستان بسیار عالی است.

وی گفت: مبارزه با اشرار، قاچاقچیان و گروه‌های معاند که فکر می کنند سیستان و بلوچستان محل خوبی برای جولانشان است فضایی را با هماهنگی و همدلی میان نیروهای مسلح، امنیتی و انتظامی ایحاد کرده تا تلفات سنگینی به آنان وارد شود.

کد خبر 375514

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha