همشهری آنلاین: رئیس و دبیر انجمن جهت‌یابی کشورمان که در اجلاس فدراسیون جهانی جهت‌یابی در استونی شرکت کرده بودند، ضمن ارایه گزارش از عملکرد این انجمن موفق شدند ایران را به عضویت دائم این نهاد بین‌المللی در آورند.

روسای انجمن جهت‌یابی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، قدرت عظیمیان رئیس و نادر ضربعلی‌زاده دبیر انجمن جهت‌یابی در این نشست مهم جهانی که در شهر " تارتو" در کشور استونی بود حضور یافتند.

رئیس و دبیر انجمن جهت‌یابی که برای نخستین بار در اجلاس فدراسیون جهانی جهت‌یابی شرکت کرده بودند، ابتدا گزارشی از عملکرد این انجمن در گذشته و اهم برنامه‌های آتی را ارائه دادند که این بیلان با استقبال و تحسین مسئولين و حاضران مواجه شد.

سپس انجمن جهت‌یابی کشورمان که پیشتر به صورت عضو موقت بود، به سبب فعالیت‌های رضایت‌بخش به عضویت دائم فدراسیون جهانی درآمد.

این نشست با حضور نمایندگان 51 کشور جهان در کشور استونی و همزمان با برگزاری مسابقات جهانی جهت‌یابی برگزار شد که برای ایران دستاورد بسیار خوبی داشت.

علاوه بر عضویت دائم کشورمان، رئیس و دبیر انجمن جهت‌یابی به همراه علی کلاته، مسئول پشتیبانی و اسپانسر انجمن دیدارهای جداگانه‌ای با رئیس و دبیر فدراسیون جهانی داشتند که دو طرف در راستای بسط و گسترش جهت‌یابی در ایران و حمایت‌های این نهاد بین‌المللی به بحث و تبادل اندیشه پرداختند.

همچنین نمایندگان اعزامی ایران با پئو پنگستون، رئیس اکادمی اورینکن سوئد دیداری سودمند داشتند که مراودات دو کشور در راستای آموزش مربیان و اعزام ورزشکاران ما به این کشور رضایت‌بخش بود.

شایان ذکر است آقایان قدرت عظیمیان، نادر ضربعلی‌زاده و علی کلاته با حمایت مالی بانک آینده در این اجلاس مهم جهانی شرکت کردند که خوشبختانه دستاور خوبی را برای انجمن جهت‌یابی کشورمان رقم زدند.

کد خبر 375616

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha