سارق مسلح که توانسته بود با گرفتن مرخصی از زندان آزاد شود، این بار به جرم آزار و اذیت زنی که مدیر یک شرکت تبلیغاتی است محاکمه می‌شود.

متهمم

اواخر اسفند‌ماه سال گذشته زني به كلانتري 148انقلاب رفت و از وقوع حادثه هولناكي خبر داد. او كه مدير يك شركت تبليغاتي است گفت كه پسر جواني با تهديد چاقو او را در دفترش مورد آزار و اذيت قرار داده است. وي در توضيح اين اتفاق گفت: چند روزي است كه دفتر كارم را افتتاح كرده‌ام اما هنوز هيچ كارمندي ندارم.

چند روز قبل مردي را به‌عنوان كارت‌پخش‌كن استخدام كردم تا براي كارم تبليغ كنم. قرار شد روزانه 90هزار تومان به‌عنوان دستمزد به او بدهم. او آن روز برگه‌هاي تبليغاتي را با خودش برد و يك روز بعد وقتي براي گرفتن دستمزدش برگشت، تنها بودم. ساختمان خلوت بود و او در يك لحظه به طرفم حمله كرد. فهميدم كه نيت شومي دارد و در برابرش مقاومت كردم اما او با يك چاقو شروع به تهديد كرد و حتي ضربه‌اي به دستم زد و در نهايت من را مورد آزار و اذيت قرار داد.

با ثبت اظهارات اين زن تحقيقات براي يافتن متهم آغاز شد. مأموران همان روز با بررسي تصاوير دوربين‌هاي مداربسته شركت توانستند به تصوير متهم دست پيدا كنند. تطبيق چهره او با مجرمان سابقه‌دار نشان داد كه وي از افراد سابقه‌داري است كه 2سال قبل به اتهام دست داشتن در سرقت مسلحانه از بانك بازداشت و زنداني شده اما به‌تازگي توانسته با گرفتن مرخصي از زندان آزاد شود.

در اين شرايط مأموران با ردزني متهم مخفيگاه او را در كرج شناسايي كرده و وي را در عملياتي ضربتي دستگير كردند. وقتي متهم تحت بازجويي قرار گرفت به اذيت و آزار شاكي اعتراف كرد و گفت كه وسوسه شده است. او گفت: 2سال قبل به اتهام سرقت از بانكي در لاهيجان دستگير و زنداني شدم اما چند‌ماه قبل با گرفتن مرخصي از زندان آزاد شدم.

هرچه كردم نتوانستم شغل مناسبي پيدا كنم تا اينكه روي ديواري آگهي استخدام كارت‌پخش‌كن را ديدم و به شركت تبليغاتي رفتم. من نيتم كار كردن بود اما روز حادثه وقتي به شركت رفتم و زن جوان را تنها ديدم، وسوسه شدم و با چاقو به طرفش حمله كردم. من نمي‌خواستم صدمه‌اي به او وارد كنم اما متأسفانه چاقو با او برخورد كرد.

اظهارات اين مرد در حالي بود كه شاكي اعلام كرد پس از اين حادثه دچار افسردگي شده و به‌خاطر مشكلاتش مجبور شده شركت را تعطيل كند و قصد دارد براي ادامه زندگي به كشور ديگري برود. او گفت متهم صدمات شديد روحي و جسمي به من وارد كرده و بايد مجازات شود. به‌دنبال انجام تحقيقات مقدماتي پرونده به دادگاه كيفري يك استان تهران فرستاده شد و قرار است به‌زودي مرد آزارگر محاكمه شود.

کد خبر 375687

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha