همشهری آنلاین: جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: هر زمان سپاه مقتدرانه عمل می‌کند واکنش‌های نظام سلطه شدید می‌شود.

حسین سلامی

به گزارش ایرنا،‌ سردار پاسدار حسين سلامی روز دوشنبه درحاشیه همایش ملی «تجلی اخلاص بسیج» درجمع خبرنگاران اظهارکرد: هر زمان فرزندان ملت غیور و شجاع ایران اسلامی در سپاه که برحسب وظیفه ذاتی خود درمقابل قدرت های بزرگ مقتدرانه در دفاع از منافع ملت و استقلال ایران اسلامی می ایستد، بطور طبیعی واکنش های نظام سلطه و بعضا امتداد داخلی آن شدید می شود.

وی بیان داشت: این موضع گیری ها در مقابل سپاه پاسداران یک واقعیت است که جریان دارد و تمام شدنی هم نیست.

جانشین فرمانده کل سپاه تصریح کرد: سپاه نیزخود را در این میدان بزرگ تقابل با دشمنان بزرگ می بیند و استقامت و تحمل و ثبات قدم اش هم برای عبور از این مسائل بالاست.

این فرمانده دوران هشت سال دفاع مقدس تاکید کرد: ما به راه خودمان ادامه میدهیم راه ما ساختن یک قدرت شکست ناپذیر و نفوذ ناپذیر برای جامعه اسلامی است راهمان دفاع از مظلومان و مستضعفان در جهان اسلام و گرفتن حق مسلمانان از سلطه گران مستبدان و مستکبران است.

سردارسلامی گفت: راه ما دفاع از ارزشهای اسلام و استقلال کشور آزادی این ملت و گشودن راهی برای پیشرفت های بزرگ به سمت قله های بزدگ است.

جانشین فرمانده کل سپاه اظهارکرد: این هجمه ها به سپاه ازنظر ما بسیار پیش و پا افتاده و ناچیز است ما به آنها وقعی نمی گذاریم و آنها را مانعی برای حرکت خود نمی بینیم.

سردار سلامی افزود: اساسا سپاه عادت کرده که به مسائل کوچک نگاهی نکند اینها وجود دارند و ما هم هستیم انشاالله مسیر خود را تا پیروزی های بزرگ و نهایی ادامه خواهیم داد.

کد خبر 375766

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha