همشهری آنلاین: مهندس فتاح افزایش همکاری و تعامل کمیته امداد امام خمینی (ره) با مؤسسه خیریه کهریزک را موجب ارتقاء خدمات دهی به نیازمندان جامعه دانست و بر حمایت های همه جانبه از این مؤسسه تأکید کرد.

دیدار پر مهر رئیس کمیته امداد از آسایشگاه خیریه کهریزک

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک ؛ مهندس پرویز فتاح رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در دیداری پر مهر و 3 ساعته، از نزدیک فعالیت‌های عمده آسایشگاه خیریه کهریزک در زمینه نگهداری، آموزش و توانبخشی سالمندان و معلولین این مجموعه را به نظاره نشست.

فتاح و هیأت همراه همچنین در جلسه ای با مدیران آسایشگاه خیریه کهریزک، به بررسی راه‌های گوناگون همکاری و رفع نیازهای این مجموعه پرداختند.

سید پرویز فتاح در این نشست، موسسه خیریه کهریزک را تجلی روح بلند و لطف نیکوکاران دانست و گفت: این موسسه توانسته است با اتکاء به حمایت های همه جانبه مردمی بار مسئولیتی کمیته امداد و سازمان بهزیستی را بر دوش بکشد، به گونه ای که هم اکنون 280 نفر از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) در این مرکز نگهداری می‌شوند.

فتاح افزود: ما در خدمت به جمعیت چند میلیونی با وسعتی به پهنای کشور ایران، سختی‌های خاص خود را داریم، اما خدمت به کسانی که توانی ندارند، یا از حداقل سلامتی و توانایی برخوردارند و وابسته به تخت هستند به مراتب سخت تر از هر کار دیگری است.

وی با اشاره به دیدار خود و هیأت همراه از بخش های محل نگهداری سالمندان نیز گفت: برای دقایقی کار دشوار پرستاران و دیگر خدمتگزاران را از نزدیک دیدیم. اما تصور اینکه بتوانیم روزی با این شرایط سخت و همانند آنان در خدمت این انسان های ضعیف باشیم، حقیقتاً دشوارتر خواهد بود.

فتاح با اشاره به آموزه های مختلف آن، تصریح کرد: مردمان نیک اندیشی داریم که بسیار در امور خیر و نیکوکاری داوطلب هستند و خوشا بحال آنانکه برای خالق خود خدمت می کنند و هرگز انتظار تشکر و قدردانی هم ندارند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه رفع نیازهای مختلف این مؤسسه، سطح خدمات رسانی و حمایت از معلولین و سالمندان را افزایش خواهد داد، بر حمایت های همه جانبه از مؤسسه خیریه کهریزک تأکید کرد.

کد خبر 375928

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha