همشهری آنلاین: با تولید انواع محصولات هنری زیبا، سالمندان و معلولین هنرمند این خانه بزرگ در تلاشی مفید و امیدوار کننده به زندگی ادامه می‌دهند.

هنرمندان معلول کهریزک، پرتلاش تر از همیشه

به گزارش روابط عمومی موسسه خیریه کهریزک؛ با پایان کار تولید تابلوهای تزئینی، ۱۶۰۰ عدد از این کالای ارزشمند که به دست پرتوان مددجویان هنرمند آسایشگاه تولید می‌شود، بسته‌بندی و از هم اکنون آماده ارائه به نیکوکاران و همراهان همیشگی مجموعه در عید سعید قربان شد.

میر مسعود رئوفی مسئول توانبخشی و کارگاههای هنری با بیان این مطلب، خاطر نشان کرد: به رسم ادب و احترام به خیرین و نیک اندیشانی که هریک به نوعی در زندگی بخشی به مددجویان آسایشگاه سهیم هستند، بهترین کادو هایمان را تقدیم می کنیم و بهتر آنکه این هدایا هنر دست همان معلولین و سالمندانی باشد که ساکنین این خانه بزرگ بوده، تحت حمایت خیرین ارجمند روزگار می گذراند.

رئوفی تصریح کرد: کارگاه همجوشی شیشه یکی از ۳۷ کارگاه فعال ما در واحد توانبخشی است که محصولات تزئینی فوق العاده زیبایی را از زیر نظر شیرین ابراهیمی استاد کار این رشته و توسط جمعی از مددجویان علاقمند، تولید و روانه بازار می کند.

وی افزود: این محصولات زیبا علاوه بر فروش در واحد توانبخشی، در نمایشگاه های مختلف معلولین و نیز بازار بانوان نیکوکار عرضه می گردد که همواره با استقبال علاقمندان به محصولات همجوشی شیشه روبرو بوده است.

مسئول توانبخشی و کارگاه‌های هنری با دعوت از همه بازدیدکنندگان به حضور در جمع معلولین و سالمندان هنرمند خرید این محصولات توسط همه نوعدوستان را باعث رونق و درآمدزایی در کار و تولید برای عزیزان مددجوی این مجموعه اعلام کرد.

کد خبر 375933

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha