همشهری آنلاین: اسحاق جهانگیری در پیامی ضمن تسلیت حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنا اصلانی گفت: رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی‌گناه و عزیز خواهد شد.

جهانگیری

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول رئیس جمهوری، اسحاق جهانگیری در این پیام نوشت: حادثه قتل دردناک و غم انگیز آتنای عزیز و معصوم، قلب ملت ایران را جریحه دار و غم بزرگی را بر دل همه ما وارد کرد.

در ادامه این پیام آمده است: این مصیبت اندوهبار را به پدر و مادر شریف و داغدارش و همه ملت ایران به ویژه مردم متدین پارس آباد صمیمانه تسلیت می گویم و از خدواند بزرگ برای همگان صبر و اجر مسألت دارم.

معاون اول رئیس جمهوری در این پیام تاکید کرده است: بدون تردید رسیدگی فوری به این جنایت هولناک و مجازات قاطع جنایتکار این فاجعه توسط قوه قضاییه، موجب کاهش آلام مردم صبور ایران به ویژه خانواده آتنای بی گناه و عزیز خواهد شد.

آتنا اصلانی دختر هفت ساله پارس آبادی از 29 خرداد ماه گم شد و پیکر معصومش در 19 تیر در پارکینگ قاتل پیدا شد.

قاتل که پنج روز پس از ناپدید شدن آتنا مورد ظن ماموران قرار گرفته و دستگیر شده بود در این مدت از اعتراف به قتل آتنا خوداری می‌کرد.

قاتل 42 ساله، دارای زن و دو فرزند بوده و در محله‌ای که خانواده آتنا زندگی می‌کردند مغازه زنگرزی دارد. وي سابقه کیفری داشته و بر اساس برخی اظهارات احتمال انجام دو قتل دیگر در سال‌های گذشته توسط وی گمانه‌زنی می‌شود.

کد خبر 376117

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha