شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
۰ نفر

جست و جو برای پیدا کردن پسربچه هشت‌ساله که از کنار رودخانه‌ای حوالی امامزاده هاشم ناپدید شده ادامه دارد.

پارسا

اين كودك كه پارسا نام داشت از روز يازدهم تيرماه امسال ناپديد شده و تاكنون اثري از وي به‌دست نيامده است. پدرپارساديروز در گفت‌وگو با همشهري گفت: دختري 12ساله و پسري هشت‌ساله به‌نام پارسا دارم كه پسرم از يازدهم تيرماه به طرز مرموزي گم‌شده است.

آن روز از سفر پنج‌روزه‌اي كه به شمال رفته بوديم برمي‌گشتيم و در نزديكي تهران بوديم. خانواده‌ام از من خواستند تا براي ناهار كنار جاده توقف كنيم. وي ادامه داد: خانواده خواهرم هم همراهمان بودند كه حوالي امامزاده‌هاشم درست بعد از تونل وارنا ايستاده و به كنار رودخانه رفتيم.

وي افزود: پارسا به همراه فرزندان خواهرم به سراغ بازي و جمع كردن هيزم و چوب براي آتش رفتند. اما يكباره پسرم ناپديد شد و هيچ‌كس مورد مشكوكي هم نديده بود. فقط خواهرزاده‌هايم مي‌گفتند در يك لحظه برگشتند و ديدند پارسا نيست. طولي نكشيد كه موضوع را به امدادگران هلال احمر گزارش كرديم و آنها احتمال دادند پسرم در رودخانه سقوط كرده است.

اما پارسا اصلا بچه بازيگوشي نبود و به‌شدت از آب مي‌ترسيد. ضمن اينكه كنار رودخانه لبه داشت و نمي‌توانست پايش سر بخورد و به آنجا سقوط كند. با وجود اين غواصان و امدادگران تمام رودخانه را گشتند اما اثري از پسرم پيدا نكردند. پس از بازگشت به تهران عكس پسرم را در تمام در و ديوار شهر (محل گم شدن پسرم، ترمينال‌ها، مترو و...) چسباندم.

چند روزپيش مردي با من تماس گرفت و گفت پارسا را به همراه مردي ديده است. به سرعت خودم را به آنجا رساندم اما نتوانستم ردي ازآن مرد پيدا كنم. من مطمئنم كه پسرم زنده است چرا كه بحث آدم ربايي هم مطرح شده و احتمال مي‌رود افرادي كنار رودخانه او را ربوده‌اند.براساس اين گزارش، چنانچه هركس اين پسربچه را ديد مي‌تواند با شماره 09128465309 تماس بگيرد.

کد خبر 376263

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha