۲ تبهکار سابقه‌‌دار که به‌خاطر سرقت طلاهای زن جوان او را به قتل رسانده و جسدش را به آتش‌ کشیده بودند دستگیر شدند.

حوادث

ششم تيرماه امسال مأموران پليس شهرستان گناوه در استان بوشهر در جريان ناپديد شدن زن جواني قرار گرفتند. شوهر اين زن به مأموران گفت: روز گذشته قصد داشتيم همراه خانواده از خانه خارج شويم اما به‌خاطر اينكه ماشين بنزين نداشت، همسرم گفت كه تا همه آماده شوند به پمپ‌بنزين مي‌رود و برمي‌گردد. او سوار بر خودروي پرايد از خانه خارج شد اما ديگر برنگشت. هر چه منتظر مانديم از او خبري نشد و در اين مدت همه جا را دنبالش گشتيم اما خبري از همسرم نشد و تصميم گرفتيم ماجرا را به پليس اطلاع دهيم.

با اين اظهارات تحقيقات براي يافتن ردي از زن گمشده شروع شد تا اينكه مدتي بعد خودروي او درحالي‌كه سوخته بود پيدا شد. در بررسي داخل خودرو سرنخي از وي به‌دست نيامد اما مأموران در تحقيقات تخصصي متوجه شدند كه خودرو را 2مرد جوان به آتش‌ كشيده و پس از آن از محل گريخته‌اند. در ادامه تحقيقات سرنخ‌هايي از يكي از مظنونان به‌دست آمد و مأموران در يك عمليات ضربتي وي را دستگير كردند. مرد جوان مجرمي سابقه‌دار بود كه در همان بازجويي‌هاي اوليه به قتل زن گمشده اعتراف كرد و مدعي شد كه با كمك همدستش جسد او را به آتش‌ كشيده است.

وي گفت: آن روز در خيابان بوديم كه زن جوان را پشت فرمان ماشينش ديديم. حدس زديم كه پول و طلا همراهش است و به همين دليل با ماشين سد راهش شديم و او را متوقف كرديم. ما قصد سرقت طلاها و پول‌هايش را داشتيم اما او مقاومت كرد و براي اينكه سر و صدا نكند، او را خفه كرديم. بعد هم جسدش را با ماشين به بيابان‌هاي اطراف برديم و آتش‌ زديم. ما پس از سرقت گوشي تلفن همراه، طلاها و پول‌هاي اين زن، ماشينش را هم سوزانديم تا اينكه من دستگير شدم. با اعترافات اين مرد مأموران موفق به دستگيري همدست وي شدند و در ادامه جسد سوخته زن جوان نيز در بيابان‌هاي اطراف شهر كشف شد.

به گفته فرمانده انتظامي استان بوشهر، يكي از متهمان پيش از اين نيز 16سابقه كيفري در پرونده‌اش داشت و ديگري هم 3بار به‌خاطر ارتكاب جرايم مختلف دستگير شده بود و هم‌اكنون تحقيقات تكميلي در اين پرونده ادامه دارد.

کد خبر 376267

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha