معاون آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به آموزش رایگان دوچرخه سواری در بوستان‌های ترافیک پایتخت گفت: این آموزش‌ها تا پایان شهریور‌ماه ادامه دارد.

آموزش دوچرخه سواری

محمدرضا زمرديان تصريح كرد: در راستاي برگزاري كمپين از خودمان شروع كنيم. آموزش‌هاي رايگان دوچرخه سواري به نوجوانان و بانوان در بوستان ترافيك پايتخت ارائه مي‌شود. وي با اشاره به‌وجود 16بوستان ترافيك در سطح پايتخت اظهار كرد: در اين بوستان‌ها چگونگي استفاده از دوچرخه و همچنين قوانين و مقررات مربوط به دوچرخه سواري ارائه مي‌شود. معاون آموزش سازمان حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري تهران يادآور شد: در اين آموزش‌ها حقوق عابر پياده، قوانين و تكاليف مربوط به عابر پياده و رفتار خودروها نسبت به عابر پياده مورد تأكيد قرار مي‌گيرد.

وي با بيان اينكه در طول سال تحصيلي از ظرفيت مدارس براي آموزش‌هاي ترافيكي استفاده مي‌شود، خاطرنشان كرد: در راستاي كمپين از خودمان شروع كنيم، امسال در فصل تابستان بوستان‌هاي ترافيك براي ارائه آموزش‌هاي ترافيكي مورد استفاده قرار گرفتند. كمپين «ازخودمان شروع كنيم» اسفند‌ماه سال گذشته با هدف اصلاح رفتارهاي ترافيكي و ترويج آن، توسط معاونت حمل‌ونقل و ترافيك شهرداري پايتخت و با همكاري حوزه هنري سازمان تبليغات اسلامي و پليس راهور تهران بزرگ راه‌اندازي شد. فعاليت اين كمپين در فاز دوم پنجشنبه 22تيرماه امسال با تأكيد بر 3 محور احترام به عابرپياده، براي هواي پاك شهر ركاب بزنيم و پنجشنبه‌هاي پاك از سر گرفته شد. اجراي نمايش‌هاي خياباني در ٣٠ نقطه تهران و همايش‌هاي دوچرخه سواري ازجمله فعاليت‌هاي اين كمپين است. اين پويش تا ابتداي شهريور‌ماه روزهاي سه‌شنبه و پنجشنبه هرهفته در سطح شهر تهران برگزار مي‌شود.

کد خبر 376290

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha