همشهری آنلاین: سایپا در رده تیمی دومین راند مسابقات رالی قهرمان شد و پروین و فرازمند از تیم ستارگان سرعت در انفرادی به عنوان نخست دست یافتند.

Rolley

دومین راند مسابقات رالی قهرمانی کشور در فضای زیبای و سر سبز جنگلی شمال کشور و زیر نظر کمیته رالی به میزبانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی مازندران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این رقابت‌ها که روز جمعه 23 تیر ماه با حضور محمود صیدانلو، رئیس فدراسیون و سینا سعیدی، رئیس کمیته رالی و همچنین میهمانانی از کشور ترکیه انجام شد، ده شرکت‌کننده از 5 استان کشور (تهران، فارس، قزوین، کرمانشاه و مازندران) صبح و عصر در دو مرحله با یکدیگر مسابقه دادند که در نهایت در بخش تیمی تیم سایپا و در بخش انفرادی پروین و فرازمند توانستند به مقام قهرمانی برسند.

شروع طراحی مسیر اول این مسابقات از هتل نوید ساری تا سنگ بن و مسیر بعدی نیز 20 کیلومتری جنگل امره و جنگل ارزفون تا قائمشهر بود که قهرمانان این دو مسیر را در هوایی مطبوع طی کردند.

در پایان راند دوم مسابقات حرفه‌ای رالی قهرمانی کشور، در بخش انفرادی فرید پروین و حسین فرازمند از تیم ستارگان سرعت اول شدند و میثاق قاسمی و حامد مجد از استان مازندران در جای دوم ایستادند و علی کلهر و کامران حاتم‌خانی هم از تیم سایپا تهران مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.

در نتایج تیمی راند دوم تیم سایپا با ۲۷ امتیاز در جایگاه نخست قرارگرفت و تیم ستارگان سرعت ساری نیز دوم شد.

کد خبر 376299

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha