همشهری آنلاین: امیر سرتیپ احمدرضا پوردستان با حضور در مرکز فرماندهی شبکه یکپارچه قرارگاه پدافند هوایی از این مرکز بازدید و از طریق ویدئو کنفرانس با فرماندهان مناطق پدافند هوایی کل کشور دیدار و گفت و گو کرد.

احمدرضا پوردستان

به گزارش روابط عمومی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص)، امیر سرتیپ پوردستان در این بازدید در جمع معاونین و فرماندهان مناطق قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: امروز پدافند ارتش یک یکان زنده، با نشاط و عملیاتی است و در عرصه های مختلف قابلیت ها و صلاحیت های خود را نشان داده است.

جانشین فرمانده کل ارتش گفت: امروز با شکل تازه ای از تهدیدها روبرو هستیم که از نظر نوع، شکل و اندازه با گذشته تفاوت دارد و همه ما وظیفه داریم متناسب با تهدیدها ظرفیت دفاعی لازم را ایجاد کنیم.

وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه قرارگاه پدافند هوایی یک نیروی نوپاست اما با تلاش و پشتکار کارکنانش توانسته قدم های بلندی متناسب با تهدیدهای روز بر دارد و بتواند به صنعت کشور در حوزه های مختلف کمک کرده و خدمات خوبی را ارائه کند.

امیر سرتیپ پوردستان در پایان تصریح کرد: ولایت مداری و تعهد و تلاش و پشتکار خستگی ناپذیر از شاخصه های موفقیت قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص( است.

کد خبر 376486

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha