دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۰ نفر

«ساچمه را داخل تفنگ گذاشتم و آن را مسلح کردم که ناگهان تیر شلیک شد و به سر پدرم خورد.» این گفته‌های پسرجوانی است که ناخواسته مرگ پدرش را رقم زد.

دادگاه

عصر 25تير‌ماه گزارش مرگ مرموز مردي حدودا 50ساله به مأموران كلانتري يوسف‌آباد مخابره شد. با حضور مأموران در محل حادثه مشخص شد كه مردي حدودا 50ساله بر اثر اصابت گلوله ساچمه‌اي شليك‌شده از يك تفنگ بادي جان باخته است. كارآگاهان به تحقيق از پسر قرباني كه زمان حادثه با پدرش تنها در خانه حضور داشت، پرداختند كه وي در ابتدا گفت:

قصد رفتن به مسافرت را داشتيم. پدرم از من خواست تا اسلحه بادي را برايش بياورم تا آن را امتحان كنيم. من يك ساچمه داخل تفنگ بادي گذاشتم و آن را به پدرم دادم اما اسلحه شليك نكرد. پدرم از من درخواست پيچ گوشتي كرد تا گير اسلحه را برطرف كند كه ناگهان تفنگ شليك شد و گلوله به سر پدرم برخورد كرد.

بلافاصله پدرم را تنفس مصنوعي و ماساژ قلبي دادم و همزمان موضوع را تلفني با عمويم در ميان گذاشتم. او گفت به اورژانس زنگ بزن اما زماني كه اورژانس رسيد، پدرم فوت شده بود.در ادامه تيم بررسي صحنه جرم اعلام كردند شليك گلوله نمي‌توانسته توسط قرباني انجام شود براي همين بار ديگر به تحقيق از پسرجوان پرداختند كه وي سرانجام ديروز صبح جزئيات جديدي را بازگو كرد.

وي اين‌بار گفت: من و پدرم در اتاق مشغول صحبت كردن بوديم كه پدرم از من خواست تا قبل از رفتن به مسافرت تفنگ بادي را برايش بياورم. پدرم در حال كار كردن با گوشي موبايلش بود كه من يك ساچمه داخل تفنگ گذاشتم. زماني كه به قصدبستن، لوله تفنگ را به سمت بالا كشيدم ناگهان تير شليك شد و به سر پدرم برخورد كرد. به گفته سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، تحقيق در اين خصوص همچنان ادامه دارد.

کد خبر 376525

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha