همشهری آنلاین: صمدوف درپی سخنرانی اعتراض‌آمیز علیه ممنوعیت حجاب در مدارس دخترانه جمهوری آذربایجان، دستگیر و به اتهام تلاش برای براندازی دولت به ۱۲ سال زندان محکوم شد.

انتقال رهبر حزب اسلامی جمهوری آذربایجان به زندان مخوف قوبوستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، به نقل از سایت خبری اسلامین سسی،در جلسه دادگاه تجدید نظر باکو حکم انتقال رهبر محبوس حزب اسلام به زندان قوبوستان تائید نمود. به گفته وکیل مدافع وی آقای یالچین ایمان اف، دکترصمداف به بهانه های مختلفی از جمله اقامه نماز در زندان و ایجاد ارتباط معنوی با سایر محکومان، دادگاه تجدید نظر در حکمی کاملاً مغرضانه حکم انتقال 3 سال به زندان قوبستان را تائید نمود و در 22 ماه جاری حاج محسن صمداف به زندان مخوف قوبوستان منتقل خواهد شد.

پیش تر،نیز مسئولان زندان شماره 12 رهبر محبوس حزب اسلام را به علت «کشف» قاب نگهداری قرآن از قفسه کمد محل زندان وی، به ده شبانه روز سلول انفرادی منتقل نموده بودند به گفته وکیل مدافع صمداف نامبرده از ابتدای انتقال به زندان شماره 12باکو به بهانه های مختلف تحت فشار قرار گرفته و در شرایط سلول انفرادی نگهداری می شود.

محسن صمدوف در سال 2011 درپی سخنرانی اعتراض‌آمیز علیه ممنوعیت حجاب در مدارس دخترانه جمهوری آذربایجان، دستگیر و به اتهام تلاش برای براندازی دولت به 12 سال زندان محکوم شد.

 

کد خبر 376619

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار روسیه‌ و قفقاز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha