مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۰ نفر

پروژه «سازه تعاملی شهری» سازمان زیباسازی شهر تهران برنده جایزه جهانی طرح و ساخت ٢٠١٧ آرچ‌دیلی شد.

شهر

در سومين سال متوالي و نظرسنجي از كاربرهاي اينترنتي درباره انتخاب بهترين آثار معماري ساخته‌شده توسط دانشجويان سراسر دانشگاه‌هاي جهان در همان ابتدا نام و عكس چند اثر معماري از ايران مطرح شد. از نظر كاربرهاي اين سايت، اثري ايراني با نام «سازه تعاملي شهري» كه توسط دانشجويان ايراني ساخته و در پارك ملت نصب شده كار بسيار ارزشمندي است و در نهايت اين اثر كه استاد راهنماي ساخت آن مهدي كامبوزياست در صدر 32اثر برگزيده سال گذشته ميلادي از منظر كاربر‌ها قرار گرفت.

كارشناس‌هاي سايت ياد‌شده چيدمان هنري دانشجويان آقاي كامبوزيا را طرحي پيچيده اما بسيار هنري توصيف كردند كه با استفاده از چند تكه فولاد فرو رفته در خاك در جاي خود محكم شده است، حال آنكه زيبايي آن در تكه‌هاي بزرگ فولادي است كه به‌وسيله كابل‌هاي پرشمار و منظمي روي هوا معلق نگه داشته ‌شده ‌است؛ چيدماني كه پايداري و تعليق را توأم با يكديگر نشان مي‌دهد.
گفتني است دانشجويان دست‌اندركار طراحي و ساخت اين چيدمان هنري هلنا قنبري، بهرنگ بني‌آدم، آريا گوله، شميم آقازاده، اشكان رادنيا، مهران علي‌نژاد و عطيه آقايي هستند و اين اثر جزو آثاري است كه از سوي اين هنرمندان در طرح استقبال از بهار ارائه و از سوي سازمان زيباسازي اجازه ساخت و اجرا در پارك ملت را به‌دست آورد.

کد خبر 376667

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha