رئیس مرکز محیط‌زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران با اشاره به بهره‌برداری از فاز دوم باغ پرندگان در فصل تابستان گفت: کیفیت پرندگان به لحاظ نژادی از فاز اول بهتر خواهد بود.

باغ پرندگان

محمدمهدي گلمكاني با بيان اينكه در فاز دوم باغ پرندگان نسبت به فاز اول خدمات بيشتري ارائه مي‌شود، گفت: در فاز دوم يك سري از پرندگان را داخل قفس نگهداري نمي‌كنيم به‌طوري كه پرندگاني كه شكارچي نيستند، در يك فضاي بزرگ آزاد هستند. وي با تأكيد بر اينكه عدم‌استفاده از قفس براي برخي پرندگان كيفيت زندگي اين پرنده‌ها را بالاتر مي‌برد، افزود: در عين حال تصويري كه براي بازديدكنندگان به‌وجود مي‌آيد نيز از كيفيت بيشتري برخوردار است.

وي با بيان اينكه فاز دوم باغ پرندگان تمامي استانداردهاي لازم را براي يك محيط اينچنيني داراست، اظهار كرد: تجربياتي كه در فاز يك به‌دست آورديم، باعث شد تا فاز دوم را با كيفيت بهتري به مرحله اجرا درآوريم. گلمكاني با بيان اينكه در فصل تابستان شاهد بهره‌برداري از فاز دوم هستيم، اذعان كرد:

هدف ما اين است كه اين فاز به‌صورت تكميل شده به بهره‌برداري برسد. رئيس مركز محيط‌زيست و توسعه پايدار شهرداري تهران با تأكيد بر اينكه در فاز دوم گونه‌هاي ديگري از پرندگان نيز به اين باغ افزوده مي‌شوند، خاطرنشان كرد: در گونه‌هاي پرندگان تغييري ايجاد نمي‌شود و تنها به تعداد پرندگان افزوده خواهد شد.وي يادآور شد: در فاز اول باغ پرندگان تقريبا 2900قطعه پرنده در 167گونه و البته 168گونه گياهي وجود داشت.

کد خبر 377107

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha