مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۶
۰ نفر

معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برپایی پانزدهمین نمایشگاه فرهنگی عطرسیب در راستای حمایت از هیئت‌ها، مساجد و حسینیه‌های شهر تهران در شهریور‌ماه خبر داد.

مجتبي عبداللهي درباره اين نمايشگاه اظهار داشت: معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران هر ساله در راستاي تقويت باورهاي آييني و ديني اصحاب هيئت‌هاي مذهبي، حسينيه‌ها، مساجد و كانون‌هاي مذهبي و همچنين با هدف حمايت از كسب و كار حسيني در سطح شهر تهران نمايشگاه عطر سيب را برگزار مي‌كند. وي خاطرنشان كرد: در نمايشگاه عطر سيب علاوه بر توجه اصولي به رويكردهاي فرهنگي و ارائه محتواي مناسب در جلسات مذهبي، خدمات مناسب و محصولات متنوع باكيفيت و ارزان قيمت به تشكل‌هاي مذهبي به‌صورت متمركز و دريك مكان ارائه مي‌شود.

معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با اشاره به برگزاري هرچه باشكوه‌تر نمايشگاه عطر سيب در سال‌جاري گفت: در نمايشگاه عطر سيب امسال نيز بنا داريم در راستاي حمايت از توليد ملي- ايراني، ابتكارات در حوزه توليد و همچنين حمايت از توليدكنندگان ايراني در تمامي محصولات و خدمات را مدنظر قرار دهيم. وي با بيان اينكه در اين نمايشگاه محصولات فرهنگي، امكانات سخت‌افزاري، مواد غذايي، تجهيزات برقي، صوتي، صنعتي و آشپزخانه‌اي عرضه مي‌شود، افزود: نمايندگان هيئات، حسينيه‌ها و مساجد پايتخت مي‌توانند با مراجعه به اين نمايشگاه از محصولات فرهنگي، مذهبي، تبليغي و ترويجي (كتيبه، بيرق، پرچم و...)، تجهيزات و امكانات سخت‌افزاري، پشتيباني و تداركاتي، موادغذايي و محصولات ارگانيك و پذيرايي، تجهيزات صنعتي و آشپزخانه‌اي، صوتي، برقي و الكتريكي و محصولات شوينده و بهداشتي با قيمت مناسب بهره‌مند شوند.

عبداللهي يادآورشد: نمايشگاه عطر سيب ازجمله توفيقاتي است كه در چندسال گذشته نصيب مجموعه مديريت شهري و شهرداري تهران شده است تا ضمن برگزاري اين نمايشگاه، بستر مناسب براي حمايت از هيئت‌هاي مذهبي و حضور اين هيئت‌ها در مراسم عزاداري اباعبدالله‌الحسين‌(ع) را فراهم كند. وي با اشاره به تأكيد مقام معظم رهبري بر توليد ملي و داخلي و موضوع اقتصاد مقاومتي تصريح كرد: ما نيز اين موضوع را ارج نهاديم و مورد توجه ويژه قرار داده‌ايم كه در اين زمينه گام‌هاي مؤثري نيز برداشته شده است. عطر سيب با حال و هواي محرم آميخته است و توليدات اين نمايشگاه با فرهنگ بومي همخواني كامل دارد.

کد خبر 377141

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha