همشهری آنلاین: فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ با رد ادعای سریالی بودن کودک‌ربایی‌ها در پایتخت گفت: در طول ۴ ماه گذشته ۷تن انواع مواد مخدر درسطح شهر تهران کشف و ضبط شده است.

به گزارش مهر، سردار حسین ساجدی‌نیا در حاشیه اجرای طرح مبارزه با خورده فروشان مواد مخدر گفت: به خواست مردم دو طرح در ۲۴ ساعت گذشته اجرا شد و به ۱۰۰ در صد اهداف‌مان رسیدیم؛ بخش اول برخورد با مزاحمان نوامیس بود که ۸۶ نفر دستگیر شدند. همچنین دربارهٔ بحث مواد مخدر و فروشندگان مواد ۱۴۰ نقطه آلوده در سطح شهر تهران رصد شدند و ۶۱۲ نفر از شب گذشته تاکنون شناسایی شده و دستگیر شده‌اند. عزم‌مان را جزم کرده‌ایم که همه ۱۴۰ نقطه آلوده را پاکسازی کنیم.

وی افزود؛ دستگیرشدگان بیش از ۱۰ گرم انواع موادمخدر سنتی و صنعتی داشته‌اند و بیش از ۱۰ گرم از هر کدام از متهمان کشف شده است. از مردم خواهش داریم هر نقطه آلوده را از طریق ۱۱۰ گزارش دهند و خیال‌شان راحت باشد که قطعاً پلیس این نقاط را پاکسازی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه ۳۷۰ تا پاتوق مواد فروشی داشتیم و ۱۴۰ نقطه شناسایی شده، گفت: مردم می‌توانند به شناسایی نقاط بیشتر کمک کنند.. با این حال ۱۳ پاتوق اصلی شناسایی شده و تا هفته آینده همه ۱۳ پاتوق پاکسازی خواهد شد.

وی دربارهٔ کشفیات گفت: در ۴ ماه گذشته ۷ تن مواد مخدر کشف شده و ۱۹ باند منهدم شده‌اند. برخورد با موادفروشان یک کار شبکه‌ای است و ادامه‌دار است که اجرای طرح امروز و شناسایی و دستگیری توزیع کنندگان مواد مخدر خوب اجرا شد و به همه هدف‌هامان رسیدیم.

سردار ساجدی‌نیا گفت: بیشتر دغدغه مردم در اطراف میدان امام حسین (ع) معتادین متجاهر هستند، آنچه مردم و پلیس می‌خواهند هنوز محقق نشده است.

وی افزود: کمپ‌ها کفاف دستگیری‌های معتادان تهران را نمی‌دهد ظرفیت الان ۳ هزار نفر است، افراد دستگیر شده بعد از ۳ ماه دوباره به چرخه اعتیاد و کارتن‌خوابی و معتادان خیابانی بازمی‌گردند به نظرم باید بخش خصوصی در امر ایجاد کمپ‌ها همکاری کند و دیگر دستگاه‌ها نیز پای کار مبارزه با مواد مخدر بیابند.

وی با اعلام آمار ۱۲ هزار نفری معتادان متجاهر گفت: بیشتر دستگیرشدگان سابقه‌دار هستند و اراذل و اوباش درجه سه برشمرده می‌شوند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ دربارهٔ کودکان گمشده پایتخت هم با رد ادعای برخی شبکه‌ها بر سریالی بودن آن گفت: خوشبختانه یوسف کودک سه ساله شب گذشته در کلانتری ۱۲۸ تهران‌نو پیدا شد و اکنون تحقیقات از متهم خانمی که یوسف را به کلانتری منتقل کرده بود، ادامه دارد.

سردار ساجدی‌نیا گفت: تلاش‌های پلیسی برای پیدا کردن دختر بچه ۸ ماهه‌ای که به همراه ماشین مدرش به سرقت رفته است نیز ادامه دارد.

کد خبر 377171

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha