دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹
۰ نفر

استاندار تهران با اشاره به جزئیات دیدار اخیر با منتخبین شورای پنجم تهران، ری و تجریش گفت: ۳۰ سال است که ساخت مصلای تهران به طول انجامیده است و در این جلسه صحبت شد که هرچه سریع‌تر ساخت مصلای تهران به اتمام برسد.

سيدحسين هاشمي درباره اين جلسه كه يكشنبه‌شب با منتخبين پنجمين دوره انتخابات شوراي شهر تهران و فرمانداران شميرانات و تهران برگزار شد، اظهار داشت: قطعاً مي‌توان با تعامل مديريت شهري مشكلات شهروندان تهران را حل كرد و مقرر شد كارگروه‌هاي همكاري مابين استانداري، فرمانداري‌هاي تهران، تجريش و ري و همينطور شوراي شهر و شهرداري ايجاد شود.

هاشمي بيان داشت: ‌مشكل آب‌شرب تهران حل شده است ولي بايد براي آينده نيز در اين خصوص برنامه‌ريزي كرد. استاندار تهران يادآور شد: 30سال است كه ساخت مصلاي تهران به طول انجاميده است و دراين جلسه صحبت شد كه هرچه سريع‌تر ساخت مصلاي تهران به اتمام برسد و اتمام اين پروژه جزو خواسته‌هاي پايتخت است.

وي يادآور شد: در اين جلسه مسائل كلانشهر تهران مطرح شد و مقرر شد با تعامل بين شهرداري، فرمانداري‌ها و استانداري نسبت به حل مشكلات اقدام شود. هاشمي در پاسخ به سؤالي مبني بر اينكه آيا توصيه‌اي براي انتخاب شهردار تهران داشته‌ايد، گفت: بنده توصيه‌اي نداشتم ولي شهردار تهران بايد كارآمد باشد تا بتواند اداره شهر را برعهده بگيرد و پايتخت را مديريت كند. به گفته وي براساس قانون، نام شوراي شهر تهران نيز به شوراي تهران، ري و تجريش تغيير خواهد كرد.

کد خبر 377231

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha