همشهری آنلاین: رقابت‌های کاراته رده سنی امید دختران انجام شد و نفرات برتر کاتا و کومیته معرفی شدند. جام قهرمانی رقابت‌های کشوری رده‌های پایه دختران به تیم مازندران رسید.

Karate

به گزارش سايت فدراسيون كاراته، پيكارهاي كاراته قهرماني كشور دختران در سمنان و در رده سني اميد پيگيري شد و برترين‌هاي دو بخش كاتا و كوميته انفرادي مشخص شدند.

در كاتاي انفرادی: فاطمه ایمانی از تهران مقام نخست را كسب كرد، آرزو نعمتی‌پور از خوزستان دوم شد. ژینوس محسنی مقدم از کرمان و فاطمه گرزین از مازندران سوم مشترك شدند.

وزن 50- كيلوگرم: فائزه چیذری از البرز اول شد، ادیبه گچ‌پز از آذربايجان شرقي در مكان دوم ايستاد. سیده حدیث پژمان از فارس و عاطفه مهرنیا از البرز مقام سومي مشترك را به دست آوردند.

وزن 55- كيلوگرم: فاطمه زهرا خلیلی از مازندران عنوان قهرماني را كسب كرد، زینب عیدی از خراسان رضوی دوم شد. زهرا کرم‌پوری ازخوزستان و حدیثه عرب براقی از تهران سوم مشترك شدند.

وزن 61- كيلوگرم: ملیکا احدی از تهران اول شد، فاطمه عباسی از مازندران در جاي دوم قرار گرفت. فاطمه زیبایی از اصفهان و نجمه اسدزاده از فارس به طور مشترك صاحب مدال برنز شدند.

وزن 68- كيلوگرم: فرزانه جعفرپور از مازندران بر سكوي اول قرار گرفت، مریم بیرامی از البرز نقره گرفت. لیلا خسروی از کرمانشاه و سيده فاطمه ساداتی از سمنان سوم مشترك شدند.

وزن 68+ كيلوگرم: شنه کاظمی ازکردستان مقام نخست را به دست آورد، فاطمه حقی از تهران در مكان دوم ايستاد. آرزو ضیایی از اصفهان و شقایق امیدوند از مازندران عنوان سومي مشترك را كسب كردند.

اما در پايان مسابقات قهرماني كشور رده‌هاي نوجوانان، جوانان و اميد دختران كه طي 3 روز در استان سمنان برگزار شد، تيم مازندران با 6 طلا، 3 نقره و 11 برنز در مكان نخست قرار گرفت.

تهران با 5 طلا، 3 نقره و 5 برنز دوم شد و تيم البرز با 1 طلا، 3 نقره و 1 برنز در مكان سوم ايستاد.

 

کد خبر 377295

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha