سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش شاد و موزیکال خروس زری، پیرهن پری از یکم تا سیزدهم مرداد ماه در آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی هنری کوثر اصفهان به صحنه می‌رود که زنگ تئاتر این نمایش توسط استاد احمد رضایی نواخته می‌شود.

زنگ نمایش خروس زری پیرهن پری توسط استاد احمد رضایی نواخته می شود

به گزارش روابط عمومی مجتمع فرهنگی هنری کوثر اصفهان حمید رضا مکارمی مدیر مجتمع فرهنگی هنری کوثر گفت: نمایش خروس زری، پیرهن پری به نویسندگی احمد شاملو و کارگردانی امید اجاقی، داستان ساده لوحی خروسی است که در جنگل با دوستانش، طرقه و گربه زندگی می‌کند، طرقه بسیار باهوش است و مدیریت کلبه را بر عهده دارد و در مواقع خطر از گربه و خروس حمایت می‌کند.

گربه نیز اگرچه تنبل است اما دوست مهربانی است و هنگام بروز مشکلات، دوستانش را یاری می‌کند تا این که اتفاقی می‌افتد.......

مکارمی ادامه می‌دهد: در این نمایش داوود امینی‌نژاد، علی رضا اکبری فرتخونی، زهرا نیلی خواجو، پریچهره صدیقیان، افروز بهزادی و مرضیه مختاریان، ایفای نقش می‌کنند.

این مدیر فرهنگی می‌گوید منطقه 15 شهرداری اصفهان به عنوان منطقه دوستتار کودک شناخته شده و در همین راستا آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی کوثر در بخش نمایش به نمایش های ویژه کودک و نوجوان اختصاص داده شد.

در حاشیه اجرای این تئاتر نمایش آیینی سنتی صندوق بازی نیز هر روز قبل از اجرا در فضای باز جنب سالن اجرا می شود .صندوق بازی یکی از نمایش های سنتی است که ریشه در فرهنگ و تمدن ایرانی دارد امید اجاقی با این نمایش توانسته در بسیاری از جشنواره ها از جمله تئاتر عروسکی مبارک رتبه کسب کند.

علاقمندان برای دیدن این نمایش شاد و موزیکال می توانند به سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری کوثر واقع در خيابان جی خيابان مسجد علی مراجعه و یا با شماره تلفن 35212475 تماس بگیرند.

کد خبر 377386

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha