همشهری آنلاین: معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پیامی به مناسبت پایان سومین سال انتشار ماهنامه قلک و ورود این نشریه به چهارمین سال انتشار، در پیامی، انتشار قلک را تحسین‌برانگیز خواند.

پیام دکتر حسین انتظامی خطاب به امیر لعلی

به گزارش روابط‌عمومی ماهنامه قلک، در متن پیام دکتر حسین انتظامی خطاب به امیر لعلی، مدیرمسئول ماهنامه قلک آمده است: در روزگاری که به واسطه شتاب روزافزون رسانه‌های مدرن و فراگیر، حفظ و بقای یک نشریه کاغذی، همتي بلند می‌طلبد، تولد سه سالگی قلک آن هم با رعایت آداب حرفه‌ای و بدور از کاستی‌ها و کم‌فروشی‌های رايج، تحسین‌برانگیز و قابل تقدیر است. خاصه آنکه برگ‌های این قلک دوست‌داشتنی برای کودکانی ورق می‌خورد که آینده این سرزمین هستند.

تبریک این اتفاق نه تنها برای سه‌سالگی ماهنامه قلک که بابت نگاه توسعه‌محور و زمان‌شناس جنابعالی در حوزه مطبوعات کودک و نوجوان است.

از خداوند متعال دوام توفیق جنابعالي و همكارن و رونق نشریات بنگاه مطبوعاتي شما را خواستارم».

ماهنامه قلک با هدف ارتقای سبک زندگی اقتصادی کودکان و نسل آینده، برای گروه‌ سنی 3 تا 7 سال منتشر می‌شود و تاکنون 37 شماره از آن منتشر شده است.

صاحب‌امتیاز این نشریه مؤسسه مطبوعاتی دایره رنگی ایده‌آل و مدیرمسئول آن امیر لعلی است.

در انتشار ماهنامه قلک، گروهی از خبره‌ترین نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک مشارکت دارند. این نشریه تلاش کرده است الگوی جدیدی در انتشار نشریات کودک ارائه دهد.

گروه بررسی نشریات شورای کتاب کودک نیز ماهنامه قلک را طی سال‌های 93 و 94 به عنوان کیفی‌ترین مجله خردسال کشور معرفی کرده است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص این نشریه می‌توانند با شماره 88904616 تماس بگیرند.

کد خبر 377395

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha