همشهری آنلاین: رئیس مجلس خبرگان رهبری گفت: سپاه در تمام عرصه‌های خدماتی، بهترین کارها را عرضه کرده است، پس نباید آنان را به اسم تفنگدار مورد هجمه و در واقع سیاست‌های آمریکا را پیاده کرد.

جنتی

به گزارش ایسنا، آیت‌الله احمد جنتی صبح امروز در نشست اعضای هیئت رئیسه مجلس خبرگان با کمیسیون‌های این مجلس با بیان اینکه دشمنان به دنبال تحمیل تحریم‌های جدیدی بر ما تحمیل هستند، گفت: آنان می‌خواهند به جنگ با رهبری بیایند، اما چون نمی‌توانند با رهبری مقابله کنند، اسم سپاه را می‌برند.

وی افزود: آیا جز این است که سپاه همواره سینه سپر می‌کند، کار می‌کند و در تمام عرصه‌های خدماتی، بهترین کارها را عرضه کرده است؟ پس نباید آنان را به اسم تفنگدار زد و در واقع سیاست‌های آمریکا را پیاده کرد.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه ما امروز شاهد مضاعف شدن تحریم‌ها هستیم، اظهار کرد: سپاه بازوی رهبر انقلاب است اما دشمن هم می‌خواهد ما بگوییم این نظام در طول ۳۸ سال جز اعدام چیز دیگری نداشته است.

جنتی با اشاره به طرح موضوع آتش به اختیاری توسط مقام معظم رهبری تاکید کرد: در همین موضوع آتش به اختیار که رهبر انقلاب گفتند بدان معناست که اگر مسئولان کار نمی‌کنند جوانان مومن بیایند در وسط میدان و کار را بر عهده بگیرند.

وی با اشاره به انتفاضه جدید مردم فلسطین، گفت: این انتفاضه بسیار خوب و مبارک است و ما نیز باید همواره از مردم فلسطین حمایت کنیم؛ چرا که کاری که جوانان فلسطینی در انتقال دو اسلحه به مسجدالاقصی کردند کاری بی‌سابقه بود.

رئیس مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه ما باید قدر مجلس خبرگان را بدانیم، اظهار کرد: مجلس خبرگان با قلب نظام سر و کار دارد و اگر ما وظایف‌مان را درست انجام دهیم دیگر اجزای نظام نیز می‌توانند کار خود را به درستی انجام دهند.

وی افزود: همه اعضای خبرگان باید مراقب اوضاع سیاسی، اجتماعی و سایر امورات کشور باشند، مخصوصا که کار ما ارتباط مستقیمی با مقام ولایت پیدا می‌کند و بنابراین ما باید حواس‌مان باشد که حامیان ولایت چه می‌کنند و همچنین عملکرد مغرضان و دشمنان را رصد کرده و برای خنثی کردن آنها چاره‌اندیشی کنیم.

جنتی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره انقلابی عمل کردن مجلس خبرگان، گفت: مجلس خبرگان با حرکت‌های عادی نتایج ضعیفی به دست می‌آورد، بنابراین ما باید چه فردی و چه به صورت جمعی احساس وظیفه کرده و انقلابی عمل کنیم و آن مواردی که رهبر انقلاب روی آن حساسیت دارند را ما به مردم منتقل کنیم.

وی افزود: به طور مثال رهبر انقلاب درباره موضوع «فتنه» بیش از صد بار صحبت کردند، پس ما باید روی این قضیه کار کرده و فتنه و فتنه‌گر را بشناسیم و بدانیم که اگر آنان در پست مدیریتی قرار گرفتند چه اتفاقی خواهد افتاد.

جنتی تصریح کرد: مسئله براندازی موضوعی نیست که در برهه‌ای مطرح و پس از آن فراموش شود. دشمن به دنبال براندازی نظام است و می‌خواهد این موضوع را از داخل شروع کند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان اینکه بعضی گفتند که نظام جمهوری اسلامی به ۴۰ سالگی نمی‌رسد و می‌خواهند فاتحه انقلاب و نظام را تا چند سال دیگر بخوانند، گفت: ما باید به مردم بگوییم که مسئله اصلی دشمن مقابله با اصل اسلام و نظام است و مسائل دیگر در حاشیه قرار دارد.

کد خبر 377525

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha