چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: قائم مقام وزیر راه و شهرسازی گفت: در چهار سال گذشته، با تمام هجمه‌های منفی علیه دولت، ۸۸۰هزار واحد مسکن مهر معادل سالانه ۲۲۰هزار واحد به متقاضیان واگذار شد.

مسکن مهر

احمد اصغری مهرآبادی در هفتمین آیین رسمی بهره‌برداری از مسکن مهر استان یزد با بيان اين خبر افزود: مجموع واحدهای مسکن مهر کشور 2 میلیون و 200هزار واحد بوده که ساخت یک میلیون و950 هزار واحد به اتمام رسیده و یک میلیون و 835 واحد افتتاح شده است.

وی افزود: 85 تا 90 هزار واحد نیز تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد و 110 هزار واحد نیز معارض داشته یا بدون متقاضی است و حدود 36 هزار واحد نیز دارای مشکلات حقوقی و قضایی است.

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید در همه آیتم‌های این طرح پیشتاز بوده ادامه داد: در این دولت در حالی 880 هزار واحد مسکن مهر تحویل داده شده که این میانگین در دولت‌های گذشته 680 هزار واحد بوده است.

  • 100هزار میلیارد تومان هزینه مسکن مهر | تکمیل مسکن مهر 10 استان دیگر تا آبان

اصغری مهرآبادی تصریح کرد: دولت برای اتمام طرح‌های مسکن مهر در مجموع 50 هزار میلیارد تومان تسهیلات در نظر گرفته که اگر با آورده‌های متقاضیان و صاحبان آن جمع زده شود حدود 100هزار میلیارد تومان خواهد شد.

وی با بیان اینکه مشکلات این طرح بزرگ با این میزان بودجه، همیشه مورد تأکید ریاست جمهوری و معاون اول بوده خاطرنشان کرد: بر همین مبنا دکتر جهانگیری تاکید کرده بود بعد از حقوق و مزایای کارکنان، تکمیل و رفع مشکلات مسکن مهر پیگیری شود.

این مسئول، یزد را دومین استان در تکمیل طرح مسکن مهر بعد از زنجان اعلام کرد و گفت: از هفته دولت تا پایان آبان ماه جاری نیز پایان مسکن مهر را در 10 استان دیگر جشن خواهیم گرفت و برای بقیه استان‌ها نیز بعدا برنامه‌ریزی می‌شود.

کد خبر 378209

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار راه و مسکن

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha