همشهری‌آنلاین: حیدر العبادی، نخست وزیر عراق با بیان این‌که پیروزی علیه داعش با وحدت و عزم و اراده دولت و ملت عراق محقق شده، تاکید کرد: این پیروزی متعلق به عراق است و به کسی اجازه نمی‌دهیم این دستاورد را به نام دیگری بزند.

 حیدر العبادی، نخست‌وزیر عراق تصریح کرد: جوانان امیدهای عراق هستند و امکان ندارد که کشورشان را رها کنند، آنان در این پیروزی سهیم بودند و از این پس نیز در ساخت کشور سهیم خواهند بود.

حیدر العبادی اظهار داشت، پیروزی به دست آمده، پیروزی ملت عراق است که با وحدت و عزم و اراده آن را محقق ساخت و ما به کسی اجازه نخواهیم داد که این دستاورد را به نام دیگری بزند.

او در ادامه افزود، برخی می‌خواهند که ملت عراق را ناامید کنند، اما ما با تلاش خود پیروز شدیم و برای اصلاح کشور و مبارزه با فساد تلاش خواهیم کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از سومریه نیوز،نخست وزیر عراق در این سخنرانی از کسانی که کشورش را در این پیروزی یاری کردند و با نیروهای عراقی همکاری داشتند، قدردانی کرد.

حیدر العبادی روز شنبه 14 مرداد با صادق سلطانی، استاندار بابل و رعد الجبوری، رئیس شورای این استان نشستی برگزار کرد و درباره اوضاع خدماتی و امنیتی بابل به بحث و تبادل نظر پرداختند.

کد خبر 378432

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha